Menstruatie

<p>Hallo meiden, </p><p>meiden hier met ervaring? <br />In 2018 pcos geconstateerd. Nu een zoontje van 9 maanden. </p><p>toen hij 6 maanden was voor het eerst ongesteld geworden. Dat is nu 3 maanden geleden daarna niet meer. Geef ook nog borstvoeding. Ligt het aan de borstvoeding of pcos </p><p>nientje </p>

Kan aan beiden liggen pcos kan zorgen voor een hele lange cyclus borstvoeding kan zorgen dat de menstruatie uitblijft. Hoe was je cyclus voor je zwangerschap?

@girafje
mijn menstruatie was erg onregelmatig voor mijn zwangerschap. Varieerde erg van 46,53,61. Toen pcos geconstateerd. Nu alweer 3 maanden geleden. 

Sommige vrouwen worden hun gehele borstvoeding niet ongesteld maar in jou geval zal ik toch even contact opnemen met de verloskundige omdat het ook door je pcos kan komen 

@girafje,
ja dat heb ik idd gelezen. Maar al wel een keer ongesteld geworden. Dacht dan komt het wel weer. Maar nu 3 maanden geleden. 
ben in het ziekenhuis geweest voor m'n pcos maar weet niet of ze alweer open zijn voor zulke behandelingen. 

Terug
Bovenaan