menstruatie

ja hoor, het kan 5 tot 7 weken duren voordat je weer ongeteld wordt.
ik kreeg 15 maart een miskraam, en werd 17 april pas weer ongesteld, daarna een hele lange cyclus helaas.
sterkte meid

Ik heb gehoord dat het zelfs 6 tot 10 weken kan duren voordat je weer ongesteld wordt. Ik ben op 2 april gecurreteerd en werd op 13 mei weer ongesteld. Maak je geen zorgen; je lijf is geen machine en het komt vast allemaal goed!

Hoi, mijn gynacoloog heeft gezegd dat het meestal binnen de 6 weken weer op gang is gekomen. Ik vroeg toen, als ik na 8 weken nog niet ongi ben geworden wat dan?? Toen zei hij dat ik dan al zou kunnen testen! Raar eigenlijk dat iedereen weer wat anders zegt. Ik ben zelf 28 april gecurreteerd en ook nog steeds niet ongi. Morgen is het 5 weken geleden. Ik probeer ook geen hoop te hebben, maar onbewust doe je dat toch! Ik weet ook wel dat het eigenlijk bijna niet voorkomt dat je gelijk zwanger bent, maar toch komt het weleens voor! Ik hoop voor jou ook dat het raak is, maar helaas is de kans daarop klein! Maar toch.... Succes en veel sterkte nog met het verwerken! Groetjes

In aansluiting op berichtje van Cath: het kan dus echt! Ik ben op 19 april gecurretteerd. Wij wilden eigenlijk 1 menstruatie afwachten (hoefde niet van gyn). Ik heb direct erna mijn temperatuur bijgehouden om zo te bepalen wanneer mijn eisprong was geweest. Alleen kwam die maar niet, en op zeker moment toch aan de behoefte toegegeven. En wat bleek? Had ik precies de volgende dag mijn eisprong. Vanaf dat moment wel steeds het idee gehad "misschien ben ik wel zwanger". Op 23 mei bleek dit voorgevoel uit te komen: ik had een positieve zwangerschapstest!!! Ben dus nu al weer 5 weken zwanger (terwijl curettage 6 weken geleden was). Ben natuurlijk wel onzeker, maar mag gelukkig over een goede week al terecht voor 1e echo. En heb daarnaast hier wel een goed gevoel bij (had ik de vorige zw. niet!).
Denk op zich wel dat wij geluk hebben gehad, meestal zal het toch wel langer duren. Succes in ieder geval!

Het kan inderdaad een tijdje duren voor je weer ongesteld wordt. Je lichaam heeft toch wat meegemaakt. Kan ook best lang duren voor het allemaal weer helemaal op regel is. Ik heb in februari een miskraam gehad. Daarna werd ik tussen de 4 en de 5 weken erna weer ongesteld. Ik kon voor ik zwanger werd de klok er op gelijk zetten wanneer ik ongesteld werd, maar nu wordt ik het elke maand wel 1 of 2 dagen eerder dan de maand ervoor.
Geef het nog even het zal gerust wel komen en anders zou ik over een week of 2 weken weer een test gaan halen.
Maar het is nu nog heel normaal dat je niet ongesteld bent. Nog niks om je zorgen over te maken. Sterkte meis!

Liefs Shadow

Ik heb net een miskraam gehad. Maar moet steeds nog bloedprikken omdat het op een rare manier is gebeurd. Ze meten mijn zwangerschapshormoon in het bloed tot het op nul zit. Ik heb twee weken bloed verloren en nu een halve week niet meer. Deze week zat het hormoon op 160. De week daarvoor op 250. Volgens de gynocoloog komt je cyclus op gang als het hormoon uit je bloed is. Dus dat kan best even duren, omdat het bij bijvoorbeeld al twee weken duurt. Ik zou me echt geen zorgen maken dus. Kan best lang duren en het varieert per persoon!
Succes liefs san

Terug
Bovenaan