menstruatie

Hai Hai
Effe een vraagje,
Ik ben 22september bevallen van een gezonde dochter en nou zat ik te wachten op mijn ongi.Van de week had ik ineens een beetje bloedverlies (helder bloed),dus ik mijn pil gaan slikken want die moest ik op de eerste dag van mijn ongi slikken is het ineens weer gestopt ,ik verlies alleen een beetje oud bloed.is dit normaal,hebben meer mensen dit?graag wacht ik jullie reacties af groetjes Jefferson

hoi jefferson
ik ben ook 22 september bevallen en heb toen dikke twee weken gevloeid. daarna ben ik rond 1 novenber even ongesteld geweest 3 dagen maar het was heeeeeel weinig
ben nu nog aan het wachten op de echte menstruatie om dan met de pil te beginnen.
mijn dochter krijgt flesvoeding.
groeten petra

Hoi,

Ik was 8 weken na de bevalling nog niet ongesteld geworden. Ik ben vervolgens wel gewoon met de pil begonnen. Ik werd pas ongesteld in de eerste stopweek. Ik weet anders ook niet hoe lang het geduurd zou hebben voor ik weer ongesteld werd.

Groetjes Natasja

Hallo,

Ik ben 26 september bevallen en ik heb toen ongeveer 3,5 week gevloeid. Vorige week ben ik voor het eerst weer ongesteld geweest. Het duurde wel even 2 dagen voor het op gang was. Zaterdag en zondag had 2 x een beetje bloedverlies maar op maandagavond werd ik echt ongesteld en niet zo'n beetje ook. Ik dacht ook dat het nooit meer op hield want het hield veel langer aan dan normaal.
Maar volgens mij verschilt van persoon tot persoon wanneer je weer ongesteld wordt.

groetjes danielle

hoi hoi,

Ik ben 20 september bevallen van een zoon en heb ruim 4 weken gevloeid. Ik ben na 6 weken gewoon begonnen met de pil. Het vloeien was toen zo goed als over. Mijn huisarts vertelde dat je gewoon kan beginnen met de pil zonder je ongi af te wachten. Na ruim een week de pil begon ik weer te bloeden. Ik heb de strip gewoon afgemaakt en nu ben ik bijna aan het einde van de stopweek en is de bloeding weer over. Zal allemaal wel goed zijn dnek ik dan. Je lichaam is even de kluts kwijt.!
Na de bevalling van mijn eerste zoontje heb ik het hetzelfde gedaan alleen begon ik toen niet te bloeden tijdens het slikken van de pil.

Groetjes, Misja, mama va Thijmen (bijna 3) en Marten (9 weken)

ben 11 augustus bevallen en heb 1 1/2 week gevloeid. Heeft wel ruim 2 maanden geduurd voordat ik weer ong werd. En hoe... wat een buikpijn en een hoeveelheid. 5 dagen "feest".
Ben daarna direct weer ad pil begonnen en ben net weer og geweest...en deze keer gelukkig 3 dagen en normaal.

Hoi!

15 juli ben ik al bevallen en nog steeds geen menstruatie te bekennen!
Ik geef borstvoeding, misschien dat dat wat vertragend werkt. Maar goed, ik ben al 3 maanden weer aan de pil.
Ik ben gewoon op een maandag begonnen, niet gewacht tot ik weer ongesteld werd, dan ben je namelijk de week daarvoor  vruchtbaar geweest terwijl je het niet door had!! Pas dus op!

Barbara  (Mirne is nu 20 weken)

Terug
Bovenaan