menstruatie

Hoi meiden,
Ik plaats niet zo vaak een berichtje maar lees iedere dag mee,en als iemand vragen heeft waar ik kan helpen plaats ik ook wel een reactie,ik zou me er toch graag wat meer in mengen,als jullie dat goed vinden,vind het wel erg gezellig...
Maar nu even mijn 'probleem'......
Delano is nu 4,5 maand en na de bevalling heb ik 7(!!!)weken gevloeid,daarna leek mijn cyclus weer aardig normaal,helaas ben ik nu al 3 weken ongesteld,en ook niet een beetje,maar echt heel erg,blijf bezig met verschonen.
Ik heb het gevoel dat ik onderhand wat slapjes en vermoeid word,zijn er nog meer meiden die dit hebben?
Ik ben overigens niet aan de pil,zou dat misschien kunnen helpen?
Mijn man zou nl.een bezoekje aan de dokter brengen,wij zijn tevreden met onze 2 knappe jongens en houden het hier bij,maar mijn man vindt het doodeng(haha,schijterd),alsof bevallen een 'uitje'is.
Kan iemand mij helpen?ik ga liever niet meer aan pil,al die hormonen,maar dit is ook niet te doen...
Groetjes Tanja

Hoi...

Heb je wel eens overwogen om jezelf te laten helpen???
Ik heb het mijn vriend ook voorgesteld, maar die is daar op tegen en gaat liever zelf laten doen omdat het voor hem een kleinere ingreep is, wel heb ik hem gevraagt te wachten tot Dawin 1 jaar oud is omdat je het natuurlijk niet 123 kan beslissen.
Hij is dan helemaal niet bang voor operaties dat scheeld wel, maar als jou man zo bang is en jij miss minder is dit miss een oplossing, of als je dat niet ziet zitten is zo een spiraaltje een oplossing?

liefs bianca

Hoi Bianca,
Bedankt voor je reactie.
Als ik er echt op zou staan,zou mijn man zich wel laten helpen,maar daarmee is mijn probleem met mijn menstruatie niet opgelost,en dat is nu het voornaamste.
Mezelf laten opereren zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd,juist omdat het voor een vrouw een grotere ingreep is.
Een spiraaltje zie ik ook niet zo zitten,volgens mijn vloei je dan nog meer,tenminste bij een goede vriendin wel.
Nu gebruiken we condooms,ook niet echt ideaal maar wel een makkelijke tijdelijke oplossing om niet zwanger te raken,mijn menstruatie klachten  worden daarmee natuurlijk weer niet beter.
De pil blijft dan dus over om mijn menstruatie misschien  weer op orde te krijgen,maar ik weet niet zeker of dit helpt,daarom graag ervaringen gevraagd.
Groetjes Tanja

Hoi,

Vervelend zeg!

Ik zou denk ik toch maar even naar de huisarts gaan, want zoveel bloed verliezen lijkt me niet goed.
Je schreef dat je je slapjes en vermoeid voelt, maar dat is ook logisch, waarschijnlijk is je hb te laag, door het bloedverlies.

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan