menstruatie

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik ben begonnen met de pil, maar nu is mijn vraag als ik de stopweek heb, word ik voor het eerst weer ongesteld. is het echt zo heftig????

Ik heb gehoord dat de 2de keer erger is. Ik heb zelf 1 menstruatie gehad, die viel wel mee. Nu werd ik maar niet ongesteld (na 6 weken) en ben ik met de pil begonnen, nog 1,5 week en dan weet ik of 2de echt erger is.

groetjes Mariska

ps dat was toch wel lekker in de zwangerschap, geen menstruatie!

Hoi,

Ik denk dat dat bij iedereen wel verschilt. Kan je wel vertellen dat ik de 1e keer ook een letterlijke leegloop had. Voelde me ook niet echt lekker. Nu ben ik voor de 2e x ongesteld... en nog is het niet echt prettig maar minder als de 1e x.

Lang leve het zwanger zijn.... Dan ben je gelukkig niet ongesteld :)

Groetjes

Frieda

Ik kan niet zeggen of het met de pil ook zo erg is, de pil zorgt er namelijk voor dat er geen vruchtje aangemaakt wordt, dus wordt er ook niet zoveel baarmoederwand gemaakt he... Maar ik was nog niet aan de pil en ik was vorige week ongesteld geworden en dat was echt een stortvloed!!
Ik denk dat ik het ook niet meer zo gewend was natuurlijk, want het is en blijft een onhandig iets hoor, dus ik vond het idd ook wel lekker die zwangerschap waar de menstruatie uitbleef, alhoewel ik daar last had om mn plas op te houden en een teveel aan afscheiding had dus dat was ook wel minder! Zulke dingen zijn fijn om een allergietje voor maandverband op te bouwen

Ik heb na de bevalling nog zo'n anderhalve week gevloeid, daarna eigenlijk al vlot mijn eerste menstruatie gekregen.
Het vervelende is alleen dat het maar blijft duren.. Dan weer 2 dagen niet vloeien en dan weer een paar weken achter elkaar.
Wordt er echt helemaal gek van, mijn cyclus was voor mijn zwangerschap erg regelmatig, maar nu loop ik bijna elke dag met maandverband.
Volgens de gynaecoloog is er verder niks aan de hand, heb een spiraaltje gekregen, dit hielp meestal wel volgens hem, maar mooi niet dus..
Heeft iemand hier ook ervaring mee? Of tips?

Goedemiddag dames,

Ik ben nu ook weer voor het eerst ongesteld, ben ook weer aan de pil. En ook bij mij is het heeeel erg. Ik heb het niet meer zo erg gehad sinds ik begonnen was met de pil. Maar ik denk inderdaad dat het bij iedereen anders is. Ik  hoop dat het voor jullie niet al te erg is. En inderdaad ik vond het ook heeeerlijk om niet ongesteld te zijn tijdens de zwangerschap dat is iets wat ik echt niet gemist heb.

Groetjes Karin

Ik ben ook aan de pil en heb al menstruatie gehad, de eerste keer best heftig en de tweede keer zoals het altijd was. Maar dat is bij elke vrouw verschillend natuurlijk. Ook met een spiraaltje, ik neem aan dat je de hormoonvariant hebt. Bij sommige vrouwen stopt de menstruatie bijna en bij anderen wordt het erger. Maar dat kan je pas beoordelen na een tijdje heeft mijn arts verteld.
Eigenlijk mis ik de zwangerschap niet helemaal, ik heb nl geen lekkere gehad en inderdaad veel vloeien, wit spul, zodat ik bijna 9 maanden een inlegkruisje moest dragen terwijl ik voor mijn zwangerschap altijd tampons gebruikte...en natuurlijk heel veel inlegkruisjes want het mocht niet broeien enzo, vreselijk was dat in de maand april.....

Groetjes, Ellen

Mette is ruim 10 weken en ik ben nog niet ongesteld... Ik heb tot 2 weken geleden gedeeltelijke borstvoeding gegeven maar dat was de laatste weken maar 1/3e van de totale voeding. Ik heb het gevoel dat het erg lang duurt. Niet dat ik erom zit te springen!! Is het normaal dat het bijna 11 weken duurt of moet ik actie ondernemen?

gr.ing

Terug
Bovenaan