menstruatie

Hoi,

Ik weet even niet meer of we het hier al eens over gehad hadden, maar ik ben in maart met borstvoeding gestopt, maar nog niet ongesteld geworden, weet iemand wanneer dit weer op gang komt? Ik wil ook pas weer met de pil beginnen als het weer op gang is gekomen, want ik hoorde dat dat beter is?

groetjes
Jadeje

Ieder lichaam is anders! Wees blij dat je nog niet ongesteld bent geweest.... Hier is het alweer iedere maand feest! En dat terwijl ik nog volledig bv geef!!!!

De eerste keer was netjes 4 weken na de bevalling.... en nu kan ik er weer telkens de klok op gelijk zetten.

Ik zou zeggen, even geduld, het komt vanzelf. Afhankelijk van je eigen lichaam...

Succes met wachten!
Gr Antoi

ha meid, bij mij duurde het 9 weken voordat ik weer ongie werd. Ik was daar best bezorgd over omdat ik altijd heel regelmatig was. Toen ik met bv stopte dacht ik na 4 weken wel weer ongie te zijn, maar dat duurde dus nog een tijd. wel lekker maar ik maakte me er ook druk over. Ik vroeg de vk bij de nacontrole hoe lang het kan duren. Ze zei dat het een halfjaar mag duren (na het stoppen met bv).... zolang dus... lekker hè? Dus maakt je niet bezorgd... het mag nog een tijdje duren. maar de meeste vrouwen worden toch binnen 3 maand weer ongie.
ik ben weer lekker aan de pil en nu sneller geneigd om af en toe een stripje door te slikken. Ik vond het zo heerlijk in de zwangerschap niet ongie te zijn.

Succes ermee!

hoi,
geniet er maar van! ik ben sinds de bevalling (december) practisch altijd ongesteld. Af een toe een dag niet, maar dat komt weinig voor.
Vandaag naar de dokter geweest, het komt ws door de hormonen, krijg nu een zwaardere pil. Door die pil stopt de borstvoeding helemaal (was door de vorige pil al erg terug gelopen) en ik hoop dat ik dan weer een normale cyclus krijg.
Ook wel zo fijn voor manlief....

Ik snap je probleem, je wilt gewoon weer graag weten waar je aan toe bent natuurlijk!!!
Ik ben het ook nog steeds niet, onze meiss is nu 4 maanden en tja ik wil ook wel weer regelmaat hebben!!
Maar let op je lichaam, het komt vanzelf en dan merk je het snel genoeg!

Liefs wen

Terug
Bovenaan