Menstruatie

Hallo kersverse moeders,

Ik ben 18 februari bevallen van een prachtige dochter dmv keizersnee. Ik heb maar een flinke week gevloeid maar werd vrij snel ongesteld, een flinke menstruatie was het wat ook een flinke week heeft geduurd. vervolgens word ik nu om de 2 à 3 weken ongesteld en dat houdt ook een flinke week aan.

Is er iemand die weet of dit normaal is en misschien me kan vertellen  wanneer het weer een normale cyclus moet gaan worden.  ps. ik gebruik geen hormonale voorbehoedsmiddelen en heb geen borstvoeding gegeven.

gr. claudia

ik heb geen idee..
ik ben al een keer ongesteld geweest (met 8 weken) en die duurde ook ruim een week.

nu is Swen 13 weken en nog niets te bekennen... maar ik geef wel bv dus dan werkt dat toch allemaal anders.

Hoi,

Ik heb ook geen idee. Ben nu voor de tweede keer ongesteld na de bevalling en gewoon normaal zoals ik voor de bevalling ook had. Slik ook de pil weer vrijdag begin ik weer aan de 2de strip.

Liefs Margot

Thomas is van 6 maart, dus 9 weekjes en ik ben toevallig afgelopen zaterdag weer ongesteld geworden.
Het valt qua vloeien wel mee, maar ik heb het hele weekend zo'n hoofdpijn gehad!
Ben ook zaterdag gestart met de pil, dus ik hoop dat het meteen regelmatig is.

Het is nu de derde dag en het is alweer bijna over, ik hoop dat het zo blijft en niet dat ik vanaf morgen ineens weer flink ga vloeien en dat het een week duurt.
(voorheen duurde het bij mij ook maar 4 daagjes...)

Elise mv Merel en Thomas

Bedankt voor de reacties. Inmiddels ben ik nog steeds ongesteld maar is wel een stuk minder dan de 1e twee dagen van deze menstruatie, ik hoop dat het snel voorbij is en mijn cyclus weer gewoon wordt.

groetjes claudia

Jeetje, meid, wat vervelend, zo lang en veel vloeien...
Maar ja, het kan maanden duren voordat de cyclus weer normaal wordt, dus helaas hoort je klacht er helemaal bij... Ik hoop voor je dat het snel over is allemaal, want dat is niet leuk!

Momenteel ben ik nog niet ongesteld geweest (volledige BV), denk ik (ik heb wel een bloeding gehad na plaatsen van spiraaltje, die bijna een week geduurd heeft).

Bij mijn oudste werd ik meteen na stoppen BV ongesteld, met 10 weken, en heel, heel fors bloedverlies. De 2e menstruatie was 6 weken later en de 3e 4 weken daarna, dus toen had ik (gelukkig) mijn eigen cyclus al weer terug. Het bloedverlies is na 4-5 menstruaties wel iets minder geworden, maar ik vloei(de) nog steeds veel meer dan voordat ik zwanger werd.

Terug
Bovenaan