Menstruatie

Hoi moeders,

Nou gisteren is mijn menstruatie weer op gang gekomen. Quinn is nu ruim 3 weken oud en is vrijdag 4 weekjes oud.( pffff gaat zooooo snel!!!!)
Bij yordi had ik ook al vrij snel mijn menstruatie weer op gang. Na 5 weken. Nu geef ik dan ook flesvoeding.
Ik was benieuwd of er bij jullie ook al weer wat op gang is gekomen???
18 mei weer na controle bij de gync en dan gaan we het maar eens over een spiraal hebben. Iemand ervaring met de mirena?? Want ik wil geen kinderen meer en wil ook geen hormonen meer.

Liefs marielle

das vlot zeg jeetje... maar is het niet nog vloeien aangezien dat tot 6 weken kan duren??

ik heb hier 2 weken bloedverlies gehad amy is nu 3 weken oud en nu heb ik s avonds wat bij het plassen(afvegen) bloedverlies ene keer meer als de andere... maarik ga ervan uit dat dat nog het vloeien is en aangezien ik best veel doe op een dag(gisteren een uur gelopen) lijkt het me nog logisch dat ik wat vloei/??? ofnie??

ik ga straks ook weer voor de mirena... tussen xander en amy heb ik ook de mirena gehad heerlijkw erd niet meer ongesteld hahaha echt ideaalllllllll ik mag hem pas laten zette na 8 weken..... duurd me nog te lang whahaha

liefs danielle

mirena is een hormoonspiraal maar met heel weinig hormonen meen ik.
Ik heb er niet zulke goede ervaring mee, voelde de draadjes, vriend voelde de draadjes met vrijen en ik had constant zo'n vol gevoel. Bleek dat ik 'te klein' was voor de spiraal.
Heb idd wel een hoop goede ervaringen gehoord! Mensen die helemaal geen ms meer kregen of maar een ms van twee dagen bv...

Nee vloeien is het niet meer het is echt me menstruatie. Want ik heb namelijk amper tot niet gevloeit na de bevalling en ik herkende de menstruatie meteen.
Ik heb ook goede verhalen indd over de mirena gehoord, vandaar mijn vraag. Ik wil namelijk het liefst zo min mogelijk hormonen, want ik kan daar dus echt niet meer tegen. We hadden eerst besloten dat me man zich zou laten helpen, maar de vk raadde ons aan om eerst de spiraal te proberen, voordat we we zo'n definitieve ingreep lieten doen.

@ astrid36: Wat vervelend dat jij er geen fijne ervaring mee had. Ik had wel gelezen dat als je last van dr draadjes had dat de gync die dan korter kon maken??

Ik heb de mirena spiraal gehad. Het duurde even voor het goed zat (in het begin voelde ik 'm zitten), maar verder een ideaal ding!

Mijn menstruatie is vandaag begonnen; Jasmijn is nu ruim 7 weken.

Dat is ook niet leuk, nu alweer een menstruatie!
Ik heb het nog niet gehad (Olivia is 4 weken) maar ik ben dan ook net gestopt met vloeien.
Bij Vera had ik na 6 weken mijn eerste menstruatie en toen gaf ik nog wel borstvoeding :(

ik heb mijn spiraal door de gyn erin laten zette draadjes kort laten knippen manlief heeft nooit wat gevoeld ik ook niet
eerst dag was het even vervelend alsof er een tampon verkeerd zat erna niks meer van gevoeld!! had geen menstruatie meer zo eens na 7 maanden 2 druppels en meer niet geen last gehad van de hormonen en de ha heeft hem eruit gehaald !!!

tja misschien een te ideaal verhaal hahaha maar bij mij gaat ie er zeker weer in

Terug
Bovenaan