menstruatie

even een vraagje.. ik geef flesvoeding.. en ben na 7 weken weer ongi geworden.. 2 weken lang.. de ene dag wel de andere niet.. en buikpijn!!
nu is yuri 11 weken.. en weer sinds zondag buikpijn... soms lig ik echt te kronkelen op de grond.. niet normaal.. ma vloeien doe ik nog niet... kent iemand dit? kan me voorstellen dat alles weer even op gang moet komen na 9 maanden.. ma dit is wel erg vervelend..

liefs

ik heb na de bevalling 4 weken gebloed. één dag later begon de gewone menstruatie. daar kon ik gek genoeg onderscheid in maken. die heeftbijna 2 weken geduurd. een dikke 2 weken daarna was het alweer menstruatierijd met ook vrij veel buikpijn. die menstruatie heeft 5 dagen geduurd. ik zit dus al op schema termijl mijn wurmke vandaag pas 10 weken oud is! das fijn he.
over 2 weken krijg ik weer het mirenaspiraaltje. dan bein ik er weer vanaf!

hoi,
mijn kleine is nu 9 weken. ik was na 4 weken helemaal van t vloeien af. maar hier nog helemaal geen teken van menstruatie. alleen af en toe buik en rugpijn die er op lijkt.
is dat niet gek dat t zo lang duurt? ik heb maar een maand borstvoeding gegeven trouwens.
vind het nu wel weer eens tijd worden dat alles "normaal" is.
trouwens na t stoppen van de pil ben ik nooit ongesteld geworden. was blijkbaar bij eerste de beste eisprong al zwanger maar dat na 4 maanden niet ongesteld geweest te zijn.
dus sinds mn 14e geen natuurlijke menstruatie gehad.
zou ik even langs de dokter moeten of is dit normaal?
gr,
M

Volgens mij is het wel gebruikelijk dat de eerste keren dat je ongi word, het vrij pijnlijk is. Tenminste, zo heb ik dat bij mijn twee andere kinderen wel ervaren. Nu geef ik nog steeds bv, en blijf dat voorlopig nog wel geven, dus word ook lekker nie ongi....

@m88, misschien dat je toch effe naar de huisarts moet.

Het kan echt een tijd duren voordat je weer ongi wordt, ookal heb je maar heel kort bv gegeven. Dus ik zou me niet al te druk maken en gewoon lekker afwachten. Je kan wel bijv. met de pil beginnen, weet je zeker dat je niet per ongeluk ineens weer zwanger wordt...
Succes!

ja misschien dat ik dat toch maar doe. met de pil beginnen. condooms vind ik ook niks.
maar ik ga dan wel even aan de huisarts vragen of het niet verstandig is om eerst natuurlijke menstruatie af te wachten aangezien ik die dus na pilgebruik nooit meer heb gehad.
wil wel eens weten of alles nog werkt zoals t hoort.
(zal vast wel aangezien ik gewoon zwanger ben geworden, maar toch..)

Ik laat volgende week een spiraaltje zetten. We willen eigenlijk geen kinderen meer, maar een definitief besluit hebben we nog niet. Ik heb geen zin in het geklooi met condooms en met de pil ben ik niet zo zorgvuldig. Voordeel is dat je ook bijna niet meer ongesteld word.

Terug
Bovenaan