menstruatie

Hey allemaal,

Zijn jullie allemaal al weer ongi geworden? Zoja, met welke voeding en na hoeveel weken??
Ik heb volledige bv gegeven, sinds 4 weken nog 2x per dag, Liam is nu 11 weken, maar nog geen teken van menstruatie hier. Het cb zei dat de menstruatie meestal binnen 3 maanden (daar zit ik nu bijna op) na de bevalling wel weer op gang is....
Hoe zit dat bij jullie, want het cb neem ik altijd met een korreltje zout ;)

liefs Kim

Heeej,
Nou ik geef ook volledige borstvoeding, fleur is 3 maanden maar nog geen mestruatie te bekennen!!
's nachts zit er bij mij meer als 9 uur tussen de voeding en overdag ook ruim 4,5 uur...maar het blijft nog uit!!
Hier zeggen ze op het cb dat het gemiddeld wel een half jaar kan duren als je borstvoeding geeft!!
Ik wacht rustig af...heb het nog niet echt gemist haha!! Al een jaar niet ongesteld:D haha

Liefs

Ik heb de bv afgebouwd naar nog 1 per dag en toen werd ik deze week ook ongesteld.

Ik ken verhalen van 8 maanden na de bevalling. Ik zou me er niet te druk om maken en lekker van genieten dat jeniet met die rommel zit. Of wou je al aan de volgende beginnen ;)

Ik geef flesvoeding, maar ik was na 5 weken alweer ongesteld. Inmiddels dus alweer 2 x ongesteld geweest, niks aan.
Weet dat mijn zus bij beide kinderen ook borstvoeding gaf en na 9 maanden pas weer ongesteld werd.
Ik zou zeggen: geniet ervan! Ik had het niet gemist

ik geef volledige bv en snachts slaapt ze van 21.30 uur tot 4 uur en dan om de 3 uur weer maar ik ben helaas na 9 weken weer ongesteld geworden:S
amy is nu 11 weken en heb sinds een ruimne week een spiraal dus verlies nu al een ruime week (na een week menstruastie) nog steeds wta bloed... is gewenning vand e spiraal!!

bij de oudste was ik na 8 maanden no niet ongesteld en kreeg ik toen de spiraal en toen werd ik door de spiraal ongesteld....

maarja ze zegge (maarja is achterhaald blijkt alweer uit het eerste verhaal) als je kind nog s nachts drinkt blijf hij langer weg dan als je kindje doorslaapt.. juist de nachtvoeding houd de menstruatie tegen,,,,

Ik geef ook volledige bv en bij mij was het strak na 6 weken al raak... dus helaas geen profijt van de bv :-(... Had me al verheugd op maanden niet ongesteld zijn... maar daar staat tegenover dat mijn dochtertje al wel doorslaapt sinds dat ze 6 weken oud is... Liever slapen en ongesteld dan niet slapen en niet ongesteld ;-)

Hier flesvoeding en ik werd met 11 weken zo'n beetje weer ongesteld. Wel heel heftig trouwens. (Ik was erg blij dat ik nog wat van die kraamdingen had liggen zeg!)

Ik met fles voeding nu tweede x ongi dani is vrijdag 11 wkn. Na stoppen van BV ong. 5 wkn later werd ik ong.

Een vriendin van mij heeft 9 mnd BV gegeven en al die tijd niet ong. geweest....

xxx

Terug
Bovenaan