menstruatie

Na ruim 1,5 jaar ben ik nu weer voor het eerst ongesteld geweest.
December 2009 voor het laatst geweest, klinkt echt super lang he. Maar ik heb na de bevalling nog 10,5 maanden bv gegeven en 3 weken na het stoppen weer ongesteld.
Nou ik heb het gemist als kiespijn hoor, haha.
Gelukkig viel het mee, maar heb behoorlijk van me afgebeten de laatste week, overal had ik wel een opmerking over. Ben ik helemaal niet gewoon van mezelf.
Maar vind het ook wel fijn dat ik weet dat m'n lichaam het weer 'doet'. Hopen dat de regelmaat er ook netjes in komt.

Zijn er nog meer die zolang niet ongesteld zijn geweest? Er waren er toch ook nog een paar die lang bv hebben gegeven?

Hi,

Ik heb idd ook tot ruim 10,5 maand bv gegeven, maar ik werd al 6 maanden na mijn bevalling weer ongesteld... Ik had zó gehoopt er tijdens de bv van gespaard te blijven.
Ik heb er namelijk behoorlijk last van. En bv geven en (sorry) half leeg bloeden is echt een waardeloze combinatie ;-(

Maar waar ik voor mijn zwangerschap mijn horloge gelijk kon zetten op mijn cyclus is het nu een zooitje.

Ach, het komt vast wel weer in orde, alhoewel wat
regelmaat nu wel welkom zou zijn aangezien we wel een tweede kindje zouden willen....

X
Evje

Ik maar de (helaas) de eerste maand alleen bv gegeven en tot dat ze 9 maanden was ik pas weer voor het eerst ongesteld...ik begon echt een beetje bang te worden dat er iets mis was...heb ook heel wat onderzoeken gehad daarvoor omdat ze het ook vreemd vonden omdat ik zo kort maar bv had gegeven, maar ze konden (gelukkig) niks vinden.
Nu weer regelmatig en ook ik heb het niet gemist maar was wel blij dat het eindelijk is doorbrak!
Weet je toch dat alles het weer een beetje doet en krijg je weer vertrouwen in je lichaam!

Ik heb ook 10 mnd bv gegeven,en werd na ruim 6 mnd weer ongesteld.toen weer aan de pil gegaan,wou over gaan op een normale pil.niet ongesteld geworden,wel zwanger haha.dus hier maar 2 keer ongesteld geweest.
en nu mag het weer even wegblijven(voordeel van zwanger zijn)
liefs jootje

Ik was zonder bv gegeven te hebben na 4 maanden weer ongesteld, en grappig genoeg het tegenovergestelde als Evje: ik had voor mijn zw.schap een waardeloze cyclus en nu super regelmatig (met pil, maar dat maakte voor de zw.schap ook niet uit) en maar 4 dagen ofzo. Ik lach me een breuk!

Terug
Bovenaan