menstruatie

Ik ben sinds eergister ongesteld geworden...ben er enigzins blij mee... we hebben het een keer onveilig gedaan en je weet maar nooit was bang dat ik misschien toch zwanger zou zijn ook al is dat niet heel erg makkelijk bij ons.

maar goed, ik heb na mn keizersnee dus een bloedingegehad verloor heel veel stolsels (heb het niet zelf gezien) maar moest dus terug naar de OK om die bloeding te stoppen.
Maar voelde al dat bloed en stolsels wel uit me stromen...dus nu ben ik echt zoo bang dat ik weer te veel bloed ga verliezen....gebruik ook nu maandverband want wil het wel in de gaten houden... maar klopt het dat je wel wat stolsels nu nog verliest als je voor de 1e keer ongesteld wordt of klopt dat niet??
Weet iemand dat misschien??
Moet vanmiddag met mn dochter nog naar de huisarts dus zal het hem anders ook gelijk vragen maar dacht misschien weten jullie het want ben dus wle een beetje bang.....(zal misschien ook moeten slijten hoor.... kom vanzelf wel over die angst heen denk ik...) Maar weet dus ook niet of ik wle tampons kan gebruiken...weten jullie dat misschien ook???
 
De vk in Nl raadde het gebruik van tampons de bij de eerste menstruatie af, maar waarom weet ik eigenlijk niet. Nu heb ik er niet meer nagevraagd, maar ik denk dat ik de 1e keer gewoon maar maandverband gebruik. Van die stolsels weet ik niet, heb ik iig niet gehad. Ik zou het vanmiddag gewoon even vragen.
 
Oh vrij snel dan weer of niet? Geef je BV of fles?

Idd wel lekker om te weten dat je ongi bent en niet zwanger ;)

Die angst ken ik maar al te goed....
Ik weet eigenlijk niet of ik nog stolsels ben verloren....ik was altijd pas na ca 5 maanden weer ongi....

Op zich wel goed dat je t in de gaten houd hoor, en ik denk dat t idd beter is ff geen tampons te gebruiken...Maar dat is persoonlijk hoor.Ik vind t altijd fijn om t lichaam even 'zich te laten reinigen' als je snapt wat ik bedoel....Met tampons heb ik altijd t idee dat de kans op n infectie wat groter is zo vlak na een bevalling...

Naja net wat ik zeg, ieder zn ding...

Succes!!Gaat t goed verder? Hier wel, tijd vliegt...
 
Mijn VK zei dat je bij de eerste menstruatie nog wel stolsels kunt verliezen, ook behoorlijk grote. Dus daar hoef je je in ieder geval geen zorgen om te maken.
Ben benieuwd wanneer ik weer ongesteld wordt... Vind dat wachten maar niks...
 
als ik niet aan de pil ben is mn menstruatie altijd heel heftig...dus nu ook weer......
Heb met de dokter er over gehadmaar hoefde me geen zorgen te maken en omdat ik zo heftig altijd er last van heb toch maaar aan de pil gegaan....(toch ook veiliger)

Ik wordt niet heel gauw zwanger maar zul je net zien dat ik nu wel zo zwanger ben....en daarbij ben ik natuurlijk erg ziek geweest tijdens mn zwangerschap en die bloedding na de bevalling....... denk niet dat mn lichaam het nu al aan kan... dat zou dan de 4e keizersnee worden...... en zo snel... dat kan niet echt denk ik.......

dus nu veilig aan de pil..... en gelukkig ben ik dan ook wat minder heftig ongesteld..........is toch ook wel weer lekker.....
 
Sinds de bevalling van de eerste ben ik veel heftiger ongesteld daan daarvoor. Het duurt gelukkig wel ook korter. Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met de pil, maar we willen het bij 3 kindjes laten, dus we zullen op zoek moeten naar een andere oplossing. Sterilisatie van de man schijnt zeer eenvoudig te zijn en dan hoeven we ons nergens zorgen om te maken. Aan de ene kant vind ik dat hij dat maar moet laten doen (ik heb al jaren de pil geslikt en heb 3 kinderen gebaard ;-)), maar aan de andere kant vind ik het wel zo fijn om niet meer zo heftig ongesteld te zijn. Misschien dan toch maar een spiraaltje oid. De Nuvaring is misschien ook wel wat, heeft iemand daar misschien ervaring mee?
 
Ik heb de nuvaring gebruikt voor de zwangerschap en ik was er erg tevreden over! Helaas mag 'ie niet tijdens borstvoeding anders had ik em nu weer gebruikt. De mirena heb ik ook gehad, maar dat vond ik niks. In eerste instantie vond ik het geweldig, niet meer ongesteld en weinig hormonen, maar na een paar maanden kreeg ik van die dikke onderhuidse puisten en supergevoelige borsten. Na een jaar heb ik em laten verwijderen.
 
Terug
Bovenaan