Menstruatie

Hallo dames,

Op het maart-forum is het idd drukker dan bij februari. Ik ben in ieder geval een februari-moeder.

Ik heb ff een vraag over de menstruatie.

Ik ben begin september voor het eerst gaan menstrueren. Hoeveel tijd zit er tussen de eerste en tweede menstruatie? Want ik ben na vijf weken nog steeds ongesteld geworden. Voor de zwangerschap had ik een cyclus van 24 dagen.

Hopelijk kan iemand me helpen!

Ja inderdaad, daar is het iets rustiger, Ik ben eind januarie moeder. Maar vindt het leuk om met andere moeders verhalen en vragen uittewisselen.

Ik was altijd onregelmatig en ben na de bevalling regelmatig gaan menstrueren. Maar ik heb wel eens gehoord dathet na de bevalling flink kan veranderen.

hier blijft het inderdaad door lopen haha..

ik hoor van meedere kersverse moeders dat ze eerst heel onregelmatig zijn
ik ben zelf nog altijd niet ongesteld geweest (lang leve de borstvoeding en spiraaltje)

@ Domertje87 Bofkont;)

Ik werd al heel snel weer ongesteld want Job kreeg met 4 maanden zn eerstje tandje waardoor hij (wat ik ook probeerde) hard beet! Daarna heb k het meteen afgebouwd. Hoe oud zijn jullie kindjes nu?

Mijn kindje is nu 8 maanden.

Ik geef ook nog steeds borstvoeding, drie keer per dag.

@dromertje87 hoe vaak geef je dan borstvoeding?

ik ben ook een eind januari mama, 31 januari is NOa geboren.
ik was helaas na 8 weken na de bevalling weer ongesteld :-( , ik geef de fles....borstvoeding ging niet bij mij.

Fedde is nu 7 maanden en ik ben nog maar 1x ongesteld geweest. Eerste 4 maandn bv gegeven dat liep jammer genoeg snel terug, ik moest weer werken en denk dat het daar door kwam :-(

Terug
Bovenaan