menstruatie

ik ben de pil gaan slikken daardoor is het gelukig regelmatig ben de pil gaan slikken op advies van de gynecollog ivm de keizersnee is het verstandig het 1e jaar niet zwanger te worden zou het ook niet meer willen dit ivm dat we niet zo jong meer zyn en de laatste zwangerschap en bevalling erg zwaar was

ik was na 4 weken ongesteld en toen ook direct met de pil begonnen.
Nu met de laatste strip bezig en dan spiraaltje laten zetten.
Alleen kan dit niet meer bij de huisarts dit moet nu bij de gynaecoloog ivm de bezuinigingen. Hoop dat die over 2 weken plek hebben anders moet ik nog een maand aan de pil en daar heb ik niet veel trek in.

Ik ben, op advies van HA en VK, twee weken naar de bevalling met de pil begonnen en ben dus inmiddels al weer drie keer ongesteld geweest volgens het oude schema van voor mijn zwangerschap! Wat heb ik dat zo NIET gemist zeg, menstruatie!! Haha!

Ik werd na 9 weken spontaan ongesteld. Ik heb pcos, dus word maar weinig ongesteld uit mezelf. Omdat dat uiteindelijk de kans op baarmoederhalsslijmvlieskanker vergroot moet ik wel iéts gebruiken, zoals de pil, spiraaltje oid. Ik koos voor spiraaltje en heb die vrijdag laten zetten, maar zaterdag was ie er alweer uit. Huisarts had er niet aan gedacht dat ik niet zo lang geleden bevallen was en Gyn had ook niets gezegd over dat je beter nog even kunt wachten omdat de baarmoedermond nog wat verwijd kan zijn. We kijken over een maand of 2 dus even weer....(fijn.... Nog een x...)

Mijn menstruatie was wel heel heftig, veel en lang. Bij jullie ook?

Ik werd na 6 weken vanzelf ongesteld, en ben meteen met de pil begonnen, dit bevalt goed, en... op een of andere manier klint het misschien gek, maar ik vind het fijn om ongesteld te zijn... dat geeft me het gevoel dat ik weer helemaal mezelf ben... en dat alles goed is... en ja het is vervelend, maar ah... we hebben een kind gebaard... dat doet meer pijn haha!

Terug
Bovenaan