Menstruatie

Vies onderwerp hihi maar zijn jullie al ongesteld? Ik denk zelf dat ik dat wel ben geworden tot vorige week werd het vloeien steeds minder uiteindelijk tot een paar druppels tot 3 dagen geleden is het weer heel erg veel nog meer dan dat ik vloeide dit kan toch geen vloeien meer zijn? Ruikt ook anders .. Ben 5 weken geleden bevallen door middel van ks
 
Hier nog niks, heb wel vaak gevoel dat ik het moet worden maar tot nu toe blijft het uit
 
kan wel dat het nu begonnen is , ziana gek vraagje maar heb je nog last van je kz ? Hoelang duurde het voordat je weer kon lopen zonder pijn ?
Ik zit soms te denken had ik maar een kz gehad veel pijn van de hechtingen omdat ik ingeknipt ben . En een traumatische bevalling veeeeeeeel
erger dan de 1e . Dus durf niet aan een 2e te denken als dat kon dan een kz
 
Eerste twee weken had ik het meeste last,de eerste week kan je vrij weinig maar echt super pijn doet het niet ik kreeg ook tien dagen kraamhulp tweede week kan je steeds meer en met derde week ging ik al naar het centrum .. Nu een maand later stofzuig ik al enz terwijl 6 tot 8 weken voor genezing staat maar heb nu echt geen pijn het is alleen wat gevoelig.. Ik ben echt een voorstander voor een keizersnee ! Heerlijk geen pijn gehad tijdens de bevalling ..
 
Ik ben 7 weken geleden bevallen en vloei nog steeds:-(
Soms is t een dag weg en dan komt het weer net zo hard terug. Gister de HA gebeld maar die zegt dat het normaal is en had geen idee hoelang het kon duren. Lekker dan!
 
dank ziana voor je reactie !
Ik zou niet meer durfen normaal te bevallen a.s maandag gesprek aangevraagd in het zkh en ga dit ook gelijk bespreken . Ik zou graag natuurlijk een broertje of zusje willen voor Ayoub maar niet zo .
Ik moet ook een ivf ondergaan dus niet makkelijk allemaal .

@Renate heb je al nacontrole gehad na de bevalling ? Kan je het daar niet vragen ? Lijkt me erg lang . Tenzij het stippels zijn en geen vlekken meer .
 
Ik weet nog dat ik bij mijn oudste van het vloeien meteen overging in menstrueren.

Bij mijn 2e weet ik eigenlijk niet meer.

En nu, na een maand verlies ik ook nog steeds wat.... Vanmorgen had ik ook wat buikpijn, dus dacht dat het misschien een beginnende menstruatie was, maar tot nu toe lijkt het daar niet op.

Ik ben er eerlijk gezegd ook wel een beetje klaar mee. Elke keer lijkt het erop dat het over is en dan wordt het opeens weer helder rood van kleur, maar hele kleine beetjes.....dus dat lijkt me geen menstruatie. Meestal is het ook een beetje roze/bruin van kleur, dus meer zoals aan het eind van de menstruatie...

Tja, het is voor mij de 3e keer, maar weet het dus ook niet ;-)
 
Terug
Bovenaan