menstruatie

Ik dacht dat mijn menstruatie op gang was gekomen. Had helderrood bloedverlies terwijl het vloeien al klaar was. Ik ben gelijk met de pil begonnen. Maar... Het zet niet door. Zou het uitmaken de strip af te maken, vast niet dacht ik. Hij is misschien alleen nog niet betrouwbaar. Dan slapen we maar met de handen boven de dekens haha wanneer starten jullie als je de pil weer gaat gebruiken?

Ik zou gewoon door gaan met de strip af te maken, je bent immers al begonnen.

Je menstruatie kan ook veranderen na een zwangerschap, misschien heb je minder bloedverlies als voor de zwangerschap.

Ja zou ook gewoon doorgaan. Misschien even je huisarts contacten over wanneer die dan wel betrouwbaar is.
Ik dacht een tijdje geleden ook dat ik ongesteld werd maar niet. Tot op heden nog niks.
Heb de pil besteld. Na 10 jaar maar weer eens uitproberen.

Icmf: ik heb de mirena ook gehad en kreeg allerlei vage gezondheidsklachten. Het hoeft niet. Heb vriendinnen die nergens last van hebben. Maar hou je lijf goed in de gaten.
Ik neem die nooit meer.

Nou, ik weet niet hoe ik reageer op de mirena. Als ik bijwerkingen krijg moet hij er weer uit. Dat was boor mij de reden om het niet te doen. Net als de prikpil. Als je er niet goed op reageerd kan je het niet terug draaien. Dus eerst maar weer gestart met de pil. Ik gebruik de microgynon, op een merk x pil reageer ik ook niet zo goed.... Wat een gedoe he had zwanger zijn voordelen!

Nou zeker.. Ik heb voor deze zwangerschap ook een mirena gehad en nooit klachten van gehad..
Gelukkig maar!
Je hebt zoveel soorten anticonceptie middelen!
Al hebben we nu drie kinderen, ik laat me niet operen.

Misschien willen we nog graag een vierde kindje..

Ooit....

Voorlopig nog niet.:)

Ik heb tot de 3 maanden de pil daarna waarschijnlijk een spiraaltje mits deze vergoed gaat worden hoor. Volgens de gynaecoloog is de pil naar 7 dagen weer betrouwbaar (afgelopen week na gevraagd)

Ik heb spijt van de sterilisatie, Niet dat ik nog een kindje wil in de toekomst, maar de pijn!
Ik heb dagelijks last van mijn eierstokken, echt buikpijn en de menstruatie wordt er 10 keer erger van!

De gynaecoloog zei dat ik alsnog een mirena kon plaatsen of aan de pil kon zodat de menstruatie "te doen" wordt. Nou lekker dan!

Ben ik gesteriliseerd moet ik alsnog aan de pil grrrr!

Terug
Bovenaan