Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo, ken't nog iemand dat menstruatieachtige gevoel in de onderbuik/rug? Duurt even (niet als in een minuut, maar lang(er) ) en trekt dan vanzelf weer weg. Echt het gevoel alsof je ongesteld moet worden. Weet iemand wat dit kan zijn?
Had de gyneacoloog al gesproken, vroeg gelijk: heb je ook: - vruchtwater verloren, - bloedverlies gehad, of - harde buiken. allen Nee.
gaan nu wel naar tweewekelijkse controle. We zullen wel zien. Gelukkig is het vooral vervelend en niet heel hinderlijk en als het dat wel wordt of anders wordt dan zullen we zeker bellen.
Ik weet niet precies hoeveel weken je bent, maar vandaag bij zwangerschaps cursus vertelde dat je vanaf 30weken voorweeen kan krijgen...
dat kan die pijn zijn die jij heb maar dan heel onregelmatig, dus de ene dag wel en dan weer 3 dagen bijvoorbeeld.
maar bij twijfel altijd je vk bellen!
hou ons op de hoogte hoe het met je gaat...
Ik ben afgelopen juni bevallen maar wat jij beschrijft lijkt enorm veel op voorweeen...........
T zegt niets hoor de werkelijke bevalling kan nog weken duren.
Ik heb ook last van dat menstruatie-achtige gevoel. Vooral in mn rug.
Zit nu ook met een kruik in mijn rug.
Vervelend is het wel, maar het trekt op een gegeven moment wel weer weg.
We moeten ook nog maar even he!
Volgende maand bevallen!!!