Menstruatieachtige krampen na ovulatie

<p>Hier sinds dag 2 na ovulatie al last van menstruatieachtige krampen. De krampen zijn niet heftig als bij een menstruatie, maar heel lichtjes op de achtergrond aanwezig. Herkent iemand dit? Het is nog te vroeg voor een eventuele innesteling, maar ook veel te vroeg voor een menstruatie. Ik heb een cyclus van gemiddeld 26 dagen. </p><p>Kortom; heeft iemand dit ook weleens gehad en wat was dit dan?</p>
 
Kan het zijn dat je later bent gaan ovuleren? Ik had gister m’n positieve test en ook buikpijn. Sinds twee uren is het weg, dus denk dat ik m’n eisprong heb gehad. Weet niet hoe zeker je was van je ovulatie? Maar kan dat je ei later is gesprongen. Heb je dat normaliter niet? 2 dpo last van krampen?
 
Hoi hoi,
Ik heb dit ook wel maar ik denk toch echt dat het tussen mijn oren zit hahah. Het zijn echt zachte krampen indd als of er iets gaande is maar veel te vroeg voor de innesteling. Hoeveel dpo zit je ?
 
[quote quote=10546804]Hoi hoi, Ik heb dit ook wel maar ik denk toch echt dat het tussen mijn oren zit hahah. Het zijn echt zachte krampen indd als of er iets gaande is maar veel te vroeg voor de innesteling. Hoeveel dpo zit je ?[/quote]
[quote quote=10546804]Hoi hoi, Ik heb dit ook wel maar ik denk toch echt dat het tussen mijn oren zit hahah. Het zijn echt zachte krampen indd als of er iets gaande is maar veel te vroeg voor de innesteling. Hoeveel dpo zit je ?[/quote]
Juist, precies dat! Zachte krampen, maar niet echt thuis te brengen. Alsof er iets gebeurt, maar het is geen menstruatie en ook geen innesteling. Vandaag dus 5dpo.
 
[quote quote=10546782]Kan het zijn dat je later bent gaan ovuleren? Ik had gister m’n positieve test en ook buikpijn. Sinds twee uren is het weg, dus denk dat ik m’n eisprong heb gehad. Weet niet hoe zeker je was van je ovulatie? Maar kan dat je ei later is gesprongen. Heb je dat normaliter niet? 2 dpo last van krampen?[/quote]
Nee, van de ovulatie ben ik zeker. Dat zag ik aan de test en merkte ik aan andere symptomen. Normaal heb ik nooit zo laat na mn ovulatie nog krampen. Snap er niks van.
 
Terug
Bovenaan