menstruatieachtige pijn

Ik ben nu wsl 7weken zwanger. Sinds vanmorgen heb ik een menstruatieachtige pijn in mijn buik. Tot vandaag was ik een paar keer er dag misselijk omdat ik iets moest eten, daar heb ik vandaag geen last van. Bij de huisarts heb ik mijn urine laten controleren, daar was niet mis mee. Ook heb ik geen bloedverlies. 30 juni heb ik de echo, dan ben ik wsl 9 weken. Wat moet ik nu doen, rustig afwachten tot de echo of toch overleggen met de verloskundige. Heeft iemand een advies?
 
he meis menstruatie pijn kan soms voor komen, zolang je geen bloedverlies hebt is er niks ana de hand, alleen als je hele erge kramp krijgt of bloedverlies kan je naar de verloskundige. met 6 weken kunnen ze meestal wel wat zien.

Het kan ook je darmen zijn soms lijkt het menstruatie krampen zijn maar dan zijn het je darmen wegens het feit dat je darmen onrustig zijn want gebeurd veel in je buik alles gaat op zei en wordt beetje evrdrukt omdat er ruimte wordt gemaakt voor de kleine uk.

Als je nof ongerust bent is een belletje naar de verloskundige niet erg zo wie zo niet beter te vaak voor niks dan 1 keer niet terwijl het wel erg is.

s6 ermee

liefs
 
Buikpijn hoort erbij zeker in de eerste weken en bij de eerste zwangerschap (bij de andere twee had ik het stukken minder). Alles rekt op en wordt beter doorbloed. Zolang je geen bloed verliest is er niets aan de hand. Maar het blijft natuurlijk altijd spannend.

Succes ermee.
 
Hay meid,

Zolang je geen bloed verliest, geen pijn hebt, en geen stolsels verliest kunnen ze niks doen.......tenzij je echt niet kan wachten om te weten of alles goed is......dan zal ik bellen!

xxxxxxxxxx Ik ken deze onzekerheid, ik ben zondag 7 weken, maandag 1e echo omdat ik eerder een miskraam heb gehad. Heb iets bloed verloren, paar druppels afgelopen weekend..............erg onzeker inderdaad.............HCG ik goed te voelen en ukkie zit er nog in want ik ben niks verloren verder............ben benieuwd!

Ik duim voor jou, jij dan voor mij?
 
hallo allemaal,
bedankt voor jullie opbeurende berichten. vorige week een echo gehad om de termijn te bepalen. toen al een kloppend hart gezien. Pijn is nu weer weg. Nou ja, even afwachten en niet te druk maken maar, das dan ook weer niet goed.

@micromuis, duim ook voor jou!
 
Terug
Bovenaan