Menstruatieachtige pijnen!!!!!!

Hoi meiden,

Hebben jullie dat nou ook dat je gewoon bijna de hele dag een soort van menstruatie achtige pijnen hebt? Ik heb dit al zo'n 3 dagen echt vervelend. Nu hoorden ik dat dit normaal is, want je baarmoeder wordt groter, maar je bent er gewoon wel onzeker van. Het is mijn eerste zwangerschap dus is alles nieuw voor me. Heb over 2,5 mijn eerste echo met 8weken. Zou zo blij zijn als ik een hartje zie/hoor kloppen. Nou ja ik ben benieuwd of iemand van jullie hier ook last van hebben.

Groetjes Margot

Hoi Margot,
Nou ik heb er ook last van hoor. Ben behoorlijk onzeker. Bij mijn eerste zwangerschap van mijn dochter had ik het ook en  het schijnt er echt bij te horen.  Zolang er geen bloedverlies bij komt kijken is het niet erg. Nu heb ik vorige maand met 5 dagen overtijd en pos. zw. test alsnog een (vroege) miskraam gehad en ben dus nu weer bang... Ben inmiddels 2 dagen overtijd en positief getest. Ben echt zwanger, want heb tussendoor 2 weken na miskraampje negatief getest, dus het kunnen niet de hormonen zijn van de vorige keer. Blijf het erg spannend vinden....
Ik begrijp dus helemaal hoe je je voelt. Wanneer ben je uitgerekend?? Ik als het goed is 23 februari.
Suc-6 en groetjes Amber

Hoi Amber,

Dat is dan zeker spannend voor jou. Hopen dat het deze keer wel blijft zitten voor je, maar dat zal vast wel. Ik ben op 13 februari uitgerekend. Heb 4 juli mijn eerste echo. Hoop zo dat het allemaal goed zit. Het is de eerste en het zou zo leuk zijn als het dan meteen goed gaat. Nou succes jij.

Groetjes Margot

Hoi margot,
Goh, dan krijg je al vroeg een echo, wel super natuurlijk. Bij mijn dochtertje kreeg ik pas met 10.5 week mijn 1e echo, al die tijd geloofde  ik het gewoon niet. Nu was het dus in de 1e ronde na het verwijderen van mijn spiraal al raak (helaas ging dit mis) en is het nu dus in de 2e ronde raak. Dus ik heb helemaal niet te klagen natuurlijk.
Ik denk dat ik pas over een week of 3 de VK bel. Mijn dochtertje wordt 19 juli 2, ik zou dan bijna 9 wk zwanger zijn, dus hoop dat ik daarvoor ook al een echo kan krijgen, maar betwijfel het.
Jij ook veel suc-6 en geniet ervan he... ondanks alle normale onzekerheden.
Groetjes Amber.
p.s er is trouwens ook een februari mamma's geopend.

hoi meiden,

ik heb ook erg veel buikpijn echt menstruatiepijn maar dan heftig met rugpijn, ik heb er
vannacht wakker van gelegen en dacht echt dat t mis ging,maar ja geen bloeding erbij
dan denk ik dat t  toch goed zit , maar vandaag is de pijn een beetje afgenomen maar
t blijft echt een rot gevoel.
ik denk zolang er geen bloedingen zijn is er niets aan de hand maar vannacht was ik toch wel erg onzeker hoor.

Hoi hoi,

Heb idd ook veel last van mijn buik echt zo'n zeurderig gevoel maar ook ontzettend rommelende darmen ik lijk wel een luchtballon! (Eentje die leegloopt dan) hihi

gr

Ik heb eigenlijk sinds ik het weet dat ik zwanger ben af en aan ook zo'n gevoel dat ik ieder moment mijn menstruatie kan krijgen. (Dat is inmiddels zo'n 5 dagen). Het maakt mij ook erg onzeker, het is nl mijn eerste zwangerschap en ik heb geen idee wat me te wachten staat.
Ik heb al een beetje op het forum zitten lezen en op andere sites en dan lees je over  vrouwen  die een miskraam kregen en  die ook deze klachten hadden. Ik ga maar uit van het positieve hoewel dat wel moeilijk voor me is. Gelukkig lees ik hier dan weer dat andere meiden het ook hebben en daar gaat het wel allemaal goed mee. Het zal er allemaal wel bijhoren. Ik denk dat ik maar niet teveel moet surfen en het gewoon moet afwachten.
Sorry voor mijn lange verhaal maar ik moest het even kwijt.

Groetjes Eefje

Hoi Eefje,

Ik heb er zo'n kleine week last van gehad. Het was waarschijnlijk zo dat de baarmoeder aan het groeien was dus je hoeft je nergens druk over te maken. Heb morgen mijn eerste echo en dan weet ik zeker dat het dat was en dat er niet iets is misgegaan, maar dat tweede geloof ik niet echt.

Groetjes Margot

Terug
Bovenaan