Menstruatiebuikpijn

Hallo allemaal,

Ik ben nu 35 weken zwanger van ons 1e kindje, alles verloopt uit de kunst behalve dat we aan het verbouwen zijn en net nu ik niet meer fulltime hoef te werken heb ik elke dag menstruatiebuikpijn...de verloskundige zegt dat het voorweeen zijn en dat die pas horen te komen een paar dagen voor de bevalling en nog niet nu...wie herkent dit? en betekend dit serieus rust houden (want anders word hij te vroeg geboren) of kan ik evengoed nog wel stofzuigen afwassen etc? (buikpijn komt altijd pas achteraf)
Hoop dat jullie me advies kunnen geven!

Groetjes Mandy
 
Hoi Mandy

vervelend dat jullie nog aan het verbouwen zijn! Help je daar zelf ook bij, bij het klussen? En ook al doe je dat niet en stofzuig je alleen is dat nu nog heel zwaar voor je lichaam. Ik ben zelf ongeveer rond de 30 weken zwanger (weet niet meer precies) 12 mei uitgerekend en kan echt last van me onderbuik hebben en onderrug ook. Net als dat ik ongesteld moet worden. Bij mij is dat als ik huishoudelijke taken heb gedaan. Maar de buikpijn is dan niet zo erg dat ik echt denk van nu ga ik vloeien ofzo. Ik ben geen verloskundige als zij echt denkt dat het voor weeen zijn dan zou ik inderdaad veel rusten om het niet op te wekken. Kan me voorstellen dat dat moeilijk is in een verbouwing.

Groetjes Sanne
 
dank je voor je antwoord, ik kon nog niet helpen omdat het ruwbouw was en nu kan er geschilderd en behangen worden...de pijn is al na afwassen enz...het voelt echt als zwak zijn, ben zo gewend om door te gaan...maar nu gaat het niet om mij maar om de kleine...en het word voor mijn man zo zwaar die moet zoveel doen en regelen en dan zit ik ook nog te niksen...heel vervelend maar in dit geval niks aan te doen.

Doe jij ook rustig aan?!!! nogmaals bedankt

groetjes Mandy
 
ik heb dit bij 1e zwangerschap al vanaf week 19 gehad... zit idd niets anders op dan goed rust houden...
ik ben nu 23wkn zwanger en begint nu alweer bij mij.. en dat met een hummeltje die rond kruipt van bijna 11 maanden..
ik moet alleen wel zeggen dat ik t neit zo goed kan laten bij deze zw schap om niks te doen.. moet wel rust houde van vk... bij 1e was k echt ziek dus dan is t makkelijker
 
Hey,

Voorweeen kun je echt al veel vroeger in de zwschap hebben en het wil echt niet zeggen dat je dan al gaat bevallen hoor.. ik heb het bij mn eerste en tweede kindje ook gehad.. et is wel een waarschuwing van je lichaam om het iets rustiger aan te doen..maarja das natuurlijk nu makkelijk praten.. Maar maak je niet druk hoor, voorweeen zijn heel nromaal

Liefs, mvtwee
 
Ik heb het 2x keer gehad in mijn vorige zwangerschap, maar die eerste kwam wel eerder hoor en dat is heel vervelend afgelopen, daar en tegen kwam die andere weer niet en ben ik ingeleid??? daar snap nog steeds niemand wat van hoor ik ook niet, en nu heb ik nergens last van, ja als ik me te druk maak maar alles ziet er goed uit.

Het is wel een teken een het rustiger aan te doen, maar je bent 35 weken dus je hoef niet zo lang meer, toen ik daar last van had werd mijn baarmoederhals wat korter en misschien is dat wel de hand (je kan al een aantal cm ontsluiting hebben zonder te bevallen zeg maar)

Volg je gevoel en ik hoop dat het nog even voor je blijft zitten.

Succes
 
Terug
Bovenaan