menstruatiecyclus

A

Anoniem

Guest
Hallo,
ongeveer 6 maanden ben ik gestopt met de pil omdat we graag kinderen willen. In de afgelopen 6 maanden ben ik geen enkele keer gewoon ongesteld geworden. Ik heb soms dagen en soms dagen niet last van bruine afscheiding. De huisarts geeft aan dat dit nog door de pil kan komen. Ik heb ook 2 maanden mijn temperatuur bijgehouden maar daar is niets geen eisprong in te bekennen! Heeft iemand nog tips of opmerkingen rondom mijn verhaal? Misschien tips om mijn cyclus normaal te krijgen?
groetjes

Dat heb ik dus ook!! Maar ik heb dan nog niet eens bruine afscheiding. Ben in augustus met de pil gestopt. Ik heb ook een berichtje op de site gezet (volgens mij 1 berichtje voor het jouwe) om eens te kijken of mensen weten hoe en/of wat.

Ik zit er gewoon op te hopen dat het een keer komt en dan regelmatig, zodat ik een beetje een idee heb wat m'n cyclus en dus m'n vruchtbare dagen zijn.

Succes ermee en we 'spreken' elkaar vast nog wel!

Groetjes

Hoi anoniem,

Ik was ook al een half jaar niet ongesteld geweest en kreeg toen van de huisarts een verwijskaart van de gynaecoloog. Deze kan dan via een echo je baarmoeder en eierstokken enzo bekijken en bloed prikken om na te kijken of je hormonen in de goede verhoudingen aanwezig zijn.

hoop dat je cyclus binnenkort weer op gang komt...

gr Jackje

Hoi anoniem,

Ik ken dat gevoel, ik had zelfs geen slast van bruinige afscheiding. Ik ben ook nogaltijd niet ongi geworden en dat na 5 maanden, dus ik weet hoe je je voelt. Ik ben naar de ha geweest een aantal keren en uiteindlijk ben ik doorverwezen naar de gyn. Ik moet nu mijn ongi opwekken en dan clomid nemen. Als ik van jou was zou ik ook eens naar de ha gaan als je daar nog niet geweest bent of anders direkt door naar de gyn.
Hou me op de hoogte he.

grtjs,
Bea

Terug
Bovenaan