menstruatiecyclus

.............jajajajajaja, mmmmmmmmmm, .................. , had dus volgens m'n oude cyclus afgelopen woensdag ongesteld moeten worden, maar ben het nog steeds niet.......

Het is pas de 2e x na de bevalling, dus ik vroeg me af: Hadden jullie direct de regelmaat terug?? Ik heb nog nooit een onregelmatige cyclus gehad! Let me knwo hoe dat bij jullie ging!! Dikke thanx!!!

Liefsssss

effe gauw nog voor we vertrekken

ik was het na 10 weken na de bevalling weer geworden 5 dagen heftig... toen spiraal laten plaatsen
en 7 weken na spiraal werd ik het weer en toen 3 weken lang grrrr

maart zal vast niet mn natuurlijke cyclus zijn geweest haha

Aaah gelukkig ik ben dus niet de enige met dit probleem, hoor alleen maar dat mensen weer regelmatig zijn en ik had dus afgelopen woensdag dan zeker alw eer meoten worden. Pff stelt me even gerust dat het bij jou ook nog niet regelmatig is.

Ik had eerder ook altijd een super regelmatige cyclus! En hier ook idd 2ex na de bevalling.

Vervelend he? Hier alleen regelmaat met pilgebruik, maar dat gebruik ik nu even niet en dan is helaas na 2 jaar de regelmaat nog niet terug, terwijl ik altijd regelmatig was....

Hmm, ik zie dat jij al wel weer geworden bent.. Hier zijn de rode duivels nog steeds niet aangekomen, aan de ene kant super!! haha mag nog wel 2jaar wegblijven maar aan de andere kant, het zal toch niet..

Terug
Bovenaan