Menstruatiegevoel, maar geen menstruatie

Hoi alle,
Dit is mijn eerste keer dat ik wat plaats... weet niet zo goed hoe en wat.. ik ben de kluts een beetje kwijt haha
Het zit namelijk zo.... ik heb al een week lang het gevoel dat ik ieder moment ongesteld kan worden, maar tot gister geen bloed te zien.
Gistermiddag had ik een spotting van donker bloed, ik dacht... nou is het zover hoor.. maar tot op heden weer niks meer te zien. Ook niet met afvegen.
Volgens de richtlijntjes zou ik op 11 september mijn eisprong hebben gehad. Mijn cyclus is dan 22 dagen en dan weer 24 of 25... het schommelt nogal...
Ik ben ook egt in de war wanneer ik nu mijn menstruatie zou moeten hebben.. zoals het nu gemiddeld eruit ziet zou ik over 4 dagen mijn menstruatie moeten krijgen.. maar dat gevoel van een week lang, gecombineerd met het bloed van gister.... ik gok maar dat ik strax een test ga halen en dan zien hoe en wat... heeft iemand hier ook last van gehad?
En ja, we zijn nu 2 maanden bezig om een wondertje te maken. Dus mocht het zo zijn, zijn we ook zeker weten kei blij.
 
Met een vermoedelijke eisprong op 11 september en een gemiddelde luteale fase van 14 dagen had je allang ongesteld moeten zijn. Ik zou maar eens een test gaan halen ja.
 
Hoe kom je bij je vermoedelijke eisprong op 11 september met een cyclus van 22/25 dagen en over 4 dagen je nod? Die rekensom klopt niet bepaald. Heb je eerder hormonale anticonceptie gebruikt?
 
Ik heb net mijn app even nagekeken... weet niet hoe... maar ik denk dat ik verkeerd gekeken heb... hij stond op 2022 ipv 2023.…. nu klopt ie wel als het goed is... heb de 26e mijn eisprong gehad, en over 2 dagen moet ik ongesteld worden.. dus ik wacht het nog ff af.. blijft wel het feit dat ik die spotting heb gehad, en al een week lang menstruatiegevoel heb.. meestal krijg ik een dag voor mijn menstruatie kramp in mn bovenbenen en kramp in mn onderbuik.. sorry voor het gepuzzel hoor heb zelf al de hele dag het gevoel gehad dat ik zwaar in de war was... begreep der totaal niks van
 
Terug
Bovenaan