Menstruatiekalender

A

Anoniem

Guest
http://www.menstruatiekalender.net/

Hoi meiden, ik gebruik deze site om te kijken wanneer ongeveer mijn vruchtbare dag(en) is.... Misschien voor anderen ook handig?

xxx

thanks voor de tip meis maar me cyclus is te onregelmatig dus zou voor mij niet helpen!
jij hebt toch bijna je NOD??spannend!
xxxx

Hmmm, heb het even geprobeerd maar de site geeft aan dat er alleen maar op kunt met een activatiecode van ha of gyn. Dan maar weer gewoon mn eigen kalendertje haha.

Werkse allemaal vandaag!!
Liefs ciomama

Die kalender is ideaal en ik heb 'm dan ook fanatiek gebruikt de afgelopen maanden.

Klein puntje: De beheerders van de site zijn zich aan het beraden op de toekomst van de website. Nieuwe accounts worden niet meer aangemaakt, tenzij met een hele goede, uitzonderlijke reden...

Groetjes,
Melian

oooh sorry dat laatste had ik niet meegekregen!!
Maakt niet uit of je cyclus onregelmatig is voor de kalender. Hij stelt hem automatisch bij..

Jaa dinsdag is mijn NOD ben benieuwd... maar ergens toch het gevoel dat het niet gelukt is.. vanmiddag kreeg ik steken rechts onder in mijn buik... kon dit niet echt plaatsen..
Twijfels...

xxx

Hmmm, je kan alleen maar wachten meis... Steken hoeven niet per se verkeerd te zijn.

All ten fingers crossed!!! Sterkte met het wachten nog even. En posten zodra je het weet hè? :)

xxx

Thanx!! Jaa doe ik... hahaha naast mijn vent zijn jullie de eersten die het weten! xxx

Terug
Bovenaan