menstruatieklachten na stoppen met pil

Sorry meiden, ik moet even zeuren.....

hebben jullie daar nou ook last van? sinds je gestopt bent met de pil lijken/zijn de klachten veel heftiger??

Ik ben dus sinds vanochtend ongi. Nou zit of lig ik al de hele dag dubbelgevouwen op de bank of op bed.  KRAMP!!!!!!!!!!!!! Paracetamol geeft weinig verlichting.
en mijn stoelgang, loopt ook als gesmeerd, zeg maar....
Het is zo erg dat ik vandaag niet kon werken. Ik hoop toch echt dat het morgen weer over is.............

Ik wordt hiet helemaal gek van.

Kennen jullie dit ook?

Groetjes van een zichzelf zielig vindende Noelie

Hoi,

Ik kan me nog herinneren dat ik voordat ik de pil slikte altijd behoorlijke buikpijn had als ik ongi was.
Ik in oktober gestopt met de pil, maar heb nog geen echte klachten gehad.
Wel verschild de duur van de bloedingen.
De laatste keer was maar 3 dagen.

Groetjes, Mickey79

Dag Noelie,

Helaas weet ik het (nog) niet. Ben 3 januari gestopt met de pil, maar nog helemaal niet ongesteld geweest. Ook frustrerend.
Voordat ik aan de pil ging was het mega-erg bij mij (tampons en maandverband en dan maar hopen dat het goed ging), sinds ik de pil slik(te), gebeurde er weinig meer. Thank God. Ik vrees dan ook nu het ergste, maar ja, zoals gezegd: ik ben in afwachting van de RD.

Sterkte in elk geval.
Trouwens, ik slikte altijd Panadol Plus: werkte i.t.t. paracetamol wél (bij mij dan).

Groetjesn D

als je gestopt bent met de pil moet je lichaam ontpillen bij de 1 gaat daar veel buikpijn overheen en bij de ander niet. je lichaam moet helemaal weer wennen en dat kan maanden duren.

ikzelf heb geen pijn in de buik en ben al 2 jaar gestopt en het is nog niet zoals het hoort ik heb een cyclus van 14 dagen en ben altijd precies 3 dagen ongi echt fijn is het niet.

je kan aan je ha vragen om veilige pijnstillers en asprine werkt bij mij ook nooit zo ibibrufen daarintegen wel.

veel sterkte met ontpillen het is gewoon wie een kindje wil moet pijnleiden haha
en mannen maar huilen als ze 1 dag niet lekker zijn wij vrouwen hebben het pas moeilijk.haha

liefs annieka

hoi,
ik herken het helemaal.
Ook ik heb daar heel erg last van. Veel pijn en soms ook zo erg bloeden dat er geen tampon   tegen bestemd is.
Wat bij mij eneige verlichting gaf was ibuprofen of die nieuwe pillen die je bij de drogist kan halen speciaal voor de ongemakken tijdens de ongesteldheid.
Hopelijk heb je hier wat aan.
succes en beterschap in ieder geval.
groetjes femmely

AARGH, vreselijke krampen, maar bijna geen bloed. Alsof het niet genoeg balen is dat je niet zwanger bent!!

Vraagje voor femmelly... Wat voor nieuwe pillen dan? Werken die echt zo goed??

Liefs Mylene

Meiden...meiden....meiden toch wat een geklaag...hahaha....

we moeten ons niet te druk maken over krampen bij de ongesteldheid....want als je eenmaal zwanger bent moet je ook bevallen....en dat is helemaal geen pretje.....

en weet je wat pas ongemak is????
11  weken bloedingen hebben, met buikkrampen en niet wetend wanneer het eind inzicht is....

Terug
Bovenaan