menstruatieklachten of zwangerklachten hetzefde zucht ???

A

Anoniem

Guest
Ligt t aan mij of voelt t allebei tzelfde ????
Heb krampen en last van mn borsten en ben ontzettend down :( :( :(
T probleem is ik ben nog niet ongi maar heb vanmorgen nog getest en zwanger ben ik ook niet :( :( :(

Heb waarschijnlijk zaterdag pas mn nod (volgens babybrabbel)  maar vergeleken met vorige maand ben ik al 6 dagen overtijd grrrrrrrrr wat kan je lichaam je toch belazeren :( :(

Heeft iemand nog ervaringen met dezelfde gevoelens als ik ??? dus gewoon depri zijn en in een vreselijke tweestrijd van wel of niet zwanger ???/

Voor mij voelde het precies hetzelfde, alleen de ene keer een opgeblazen gevoel en de andere keer "trekkend" menstruatiegevoel.

We zullen toch nog even moeten wachten.

Ondertussen storten we gewoon ons hart uit hier.

liefs
talke

De symptomen van zwanger zijn zijn kunnen inderdaad heel veel lijken op menstruatieklachten. Had ik ook.
Dus ja, het kan nog alle kanten op.
Bijvoorbeeld zo'n zeurderige menstruatiepijn, gespannen borsten, down, hoofdpijn, niet kunnen slapen.
Succes en laat het weten!

Hoi!

Bij mij was het toch wat anders. Ik krijg altijd de dag voor ik ongesteld moet worden enorme hoofdpijn en de buikpijn begint bij mij normaal pas als ik al een dag ongesteld ben. Ook heb ik een aantal dagen van te voren gevoelige borsten.
Toen ik zwanger was had ik geen hoofdpijn, juist wel een zwaar gevoel in mijn buik (geen krampen!) en mijn borsten deden niet zeer. Dit kwam pas na een paar weken. Zo ook de misselijkheid en het vaker plassen.
Het is blijkbaar bij iedereen anders. Heel vaak dacht ik al dat ik zwanger was, maar ik heb wel geleerd dat je lichaam je enorm bij de neus kan nemen!

In elk geval veel succes ermee!

Liefs,

Ginger
ronde 13
mama van Thijs

Terug
Bovenaan