Menstruatieklachten?

<p>Hoi allemaal</p><p>ik ben vandaag 7 weken zwanger. Heb last van de bekende kwaaltjes. Misselijkheid, overgeven en zere borsten. Sinds vandaag veel krampen in mijn buik en onderrug. Voelt als menstruatiepijn. Heb dit de afgelopen weken ook nog niet gehad. Wordt er wat onzeker en angstig van.. hoort dit er ook bij? </p><p> </p>

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!Ja dat kan er bij horen.. je baarmoeder is aan het groeien. De een heeft er meer last van dan de ander.. zolang de krampen niet gepaard gaan met bloedverlies is er niks aan de hand(heb ik me laten vertellen) Je zou evt maandag je vk even kunnen bellen,zij heeft er meer verstand van dan ik.Succes!

Hoi, Past er wel bij hoor. Hier tussen week 5 en 9 veel kramp. Daarna iets rustiger. Ik ben nu 12 weken vanmorgen ook weer lage rugpijn naar voren trekkend. Soort ongikramp. Met pijnlijke botten onderin. Is nu weer over. Komt en gaat schijnt oprekken baarmoeder en sporten te zijn. En verdelen van je bekken onderin. Grtjs nvn 

Hoihoi!Heb ik ook een hele tijd gehad. Na een paar weken werd het minder, maar dan begin je bandenpijn te krijgen en kan je de kleine voelen. Wen er dus maar aan dat je vanalles gaat voelen, gaat steeds meer worden :)Ben bijna op de helft en voel nu de kleine heel veel :)Succes!

Terug
Bovenaan