Menstruatiekramp derde trimester

<p>Sinds +/- 5 dagen heb ik een aantal keer per dag menstruatie achtige krampen in mijn onderbuik, uitstralend naar rug en bovenbenen. Deze kramp houdt niet lang aan en zakt ook weer af. Het beinvloed me niet in het functioneren maar het valt me wel op. </p><p>Hadden jullie dit ook? Wat betekende dit bij jullie?</p><p>PS. Op dit moment bijna 34 weekjes zwanger. </p>

Ik denk dat je beetje in de overgangsfase komt richting je bevalling ik herken het misselijke gevoel en dat niet lekker voelen. Wel kreeg ik pas meer tegen het einde die krampen dus miss wel beetje in de gaten houden. Zijn beetje voorweeen 

Klinkt bekend hoor, kunnen ook indalingsweeen zijn. Dat de kleine langzamerhand goed gaat liggen. Bij mij begon het met 30 weken en ben nu 40+4 en het is inmiddels dagelijkse kost die krampjes.  Bij twijfel kan je altijd even de vk bellen he :) 

Ik herken alleen menstruatie krampen voor dat ik ging  bevallen in het laatste trimester van lichte krampen  naar weeen. 
Voorweeen misschien ?
Weet niet of dit al te vroeg is voor 34 weken

Ik heb dit ook al een paar weken nu (ben nu 37 weken) en volgens de vk heeft het met het indalen te maken. Het trekt ook door naar mijn rug en bovenbenen. Zolang er geen regelmaat in zit en het niet doorzet is er niks aan de hand zei ze tegen mij. Maar als je twijfelt zou ik even bellen.

Ook ik heb dit veel de afgelopen dagen. Ben nu 34 weken. Van de week aan de verloskundige  gevraagd. Het was inderdaad indalen. Dit was ook te zien op de echo. Ben ook al 2 dagen niet helemaal lekker. Misselijk enz. 

Terug
Bovenaan