menstruatiekramp?

Hey meiden!

vannacht kreeg ik uit het niets flinke menstratiekrampen rechts onderin mijn buik. Het heeft toch wel een half uur/ 3 kwartier aangehouden,(constant) en het werd iedere keer wat heftiger, best pijnlijk dus! heb van alles geprbeerd, even uit bed, draaien, zitten, maar niks hielp. Weet iemand wat dit is?

Liefs!
 
Hey meid,

Kunnen best indalingsween zijn geweest. Of is jou kleine al ingedaald? Ik had dat gevoel/pijn namelijk ook en toen was ze in korte tijd ineens flink gedaald. Volgens de VK kan je daar behoorlijk last van hebben ja.
Wanneer heb je weer controle? Want ik zou wel even laten weten als ik jou was, voor het zelfde geldt zijn het wel voorween. Nu kunnen ze daar in principe niets mee, maar wel belangrijk om te weten dat ze niet over gaan in weeen want dat zou te vroeg zijn nu.
Maar nogmaals klinkt als indaling als je het mij vraagt....

Liefs
 
Hoi lovertje,
je neemt me de woorden uit mijn mond. Dit heb ik vnnacht precies hetzelfde gehad en zat er ook wat overin! Steeds een zeurende menstruatiepijn met zo nu en dan wat lichte krampen die niet echt pijnlijk waren... Vandaag een stuk minder maar nog wel bandenpijn. Waarschijnlijk is mijn baarmoeder zich weer aan het oprekken omdat het kindje weer groeit. Kan bij jou misschien ook zo zijn?
Ik ben 29+3 weken zwanger... Als je het nou niet vertrouwd kun je altijd je VK even bellen.
 
Hoi hoi,

Heb dit ook gehad en het zijn indalingsweeen!
Als je volgende keer bij de vk komt zal ze je waarschijnlijk vertellen dat het kindje ingedaald is.

Groetjes
 
hai hai,
toevallig gisteren nacht ook gehad.
bleken bij de controle vandaag indalingsweeen te zijn geweest.
ben wel al 39 weken zwanger van de 2e,dus dat is altijd wat later.
groetjess
 
Terug
Bovenaan