Het is 15dpo en sinds 12dpo heb ik menstruatiekrampen ( zeurend/krampend warm gevoel). Dit heb ik wel vaker als mijn menstruatie aankomt. Maar ik voelde me vanochtend misselijk en heb zeer gevoelige tepels. Toen ik de menstruatiekrampen voelde was ik teleurgesteld dat deze ronde mis is gelopen. Maar wie heeft er toen die zwanger was ook menstruatiekrampen gehad voor NOD?Ik ben nog bang om te testen en wacht totdat mijn menstruatie hopelijk uitblijft

Beste F, veel vrouwen ervaren vergelijkbare symptomen rond het moment dat ze hun menstruatie verwachten of wanneer ze zwanger zijn. Zelf heb ik dat ook gehad tijdens mijn zwangerschappen. Het is daardoor best verwarrend. Het beste is om te wachten tot je NOD en op die dag een test te doen. Stel die is negatief, kun je nog twee a drie dagen wachten na je NOD om dan nog een test te doen als je dan nogsteeds niet ongesteld bent geworden. Ik heb hierbij nog fijne informatie voor jou waar je mogelijk iets aan hebt:

Zwangerschapstest wanneer testen en welke soorten zijn er:
Dit artikel is medisch beoordeeld door Elke Struiwig

Wil je een vroege zwangerschapstest doen?
Dit artikel is medisch beoordeeld door vruchtbaarheidsdeskundige José Knijnenburg

Stel je bent een paar dagen overtijd maar je test blijft negatief:
Dit artikel is medisch beoordeeld door gynaecoloog Hans Duvekot en voortplantingsdeskundige Tessa Cox

En stel je bent zwanger, hoera! dan is dit artikel ook fijn voor jou!
Dit artikel is medisch beoordeeld door verloskundige Karlijn Draaisma

Heel veel succes en als je nog vragen hebt,
dan zijn we er hier voor jou!

Groetjes Jetske

Terug
Bovenaan