Beste F, veel vrouwen ervaren vergelijkbare symptomen rond het moment dat ze hun menstruatie verwachten of wanneer ze zwanger zijn. Zelf heb ik dat ook gehad tijdens mijn zwangerschappen. Het is daardoor best verwarrend. Het beste is om te wachten tot je NOD en op die dag een test te doen. Stel die is negatief, kun je nog twee a drie dagen wachten na je NOD om dan nog een test te doen als je dan nogsteeds niet ongesteld bent geworden. Ik heb hierbij nog fijne informatie voor jou waar je mogelijk iets aan hebt:
Zwangerschapstest wanneer testen en welke soorten zijn er:
Wil je een zwangerschapstest doen omdat je overtijd bent? Check hier wanneer je precies wilt testen op een zwangerschap, hoe het werkt en wat je opties zijn.
www.oudersvannu.nl
Dit artikel is medisch beoordeeld door
Elke Struiwig
Wil je een vroege zwangerschapstest doen?
Dolgraag weten of je zwanger bent? Dan kun je een vroege zwangerschapstest doen. Maar vanaf wanneer kan dat en klopt die test altijd?
www.oudersvannu.nl
Dit artikel is medisch beoordeeld door vruchtbaarheidsdeskundige
José Knijnenburg
Stel je bent een paar dagen overtijd maar je test blijft negatief:
Je bent overtijd en doet een zwangerschapstest. Maar wat als je een negatieve uitslag krijgt? Hoe kun je niet ongesteld worden én niet zwanger zijn?
www.oudersvannu.nl
Dit artikel is medisch beoordeeld door gynaecoloog
Hans Duvekot en voortplantingsdeskundige
Tessa Cox
En stel je bent zwanger, hoera! dan is dit artikel ook fijn voor jou!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat kun je tijdens het eerste trimester verwachten, tot wanneer duurt dit trimester en wat moet je wel en niet doen?
www.oudersvannu.nl
Dit artikel is medisch beoordeeld door verloskundige
Karlijn Draaisma
Heel veel succes en als je nog vragen hebt,
dan zijn we er hier voor jou!
Groetjes Jetske