Menstruatiekrampen, zonder menstruatie?

<p><span style="color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap;">Hi iedereen Ik ben sinds eind september met de pil gestopt en we proberen sindsdien zwanger te worden. Mijn eerste cyclus liep nog niet helemaal goed. Op dag 27 pas een eisprong en 5 dagen later ongeveer al een menstruatie. Omdat ik er veel stress van kreeg, ben ik gestopt met de ovulatietesten. Echter loopt deze cyclus ook niet zo goed, waardoor ik me toch wat zorgen maak. Momenteel zit ik op dag 37 van mijn cyclus. Ik heb al 5 dagen krampen en steken, maar steeds van korte duur. 2 dagen geleden had ik een miniscule bruine plek in mijn onderbroek (paar mm groot). Verder nog niets... Zwangerschapstesten blijven negatief, dus ik vermoed dat ik ook niet zwanger ben :-( Iemand een idee? </span></p>
 
@gebruiker als je goed leest staat dat er gewoon . Ovulatie testen. 
@taliasl 
Wat vervelend! Ik weet hoe moeilijk het is maar je moet je lichaam even de tijd geven . Ik ben zelf in september ook gestopt met de pil . Mijn menstruatie kwam dit keer wel gelijk op gang. Toen ik voor de 1e keer stopte met de pil bij ons 1e kindje duurde dit ook even en had ik hele lange cyclussen maar ook toen ben ik zwanger  geraakt.
Ik snap je hoor . Je bent liever gisteren zwanger dan vandaag. Wij zijn nu gestart met ronde 1 voor een 3e kindje omdat mijn man er nu echt klaar voor is.  Ik heb sinds vandaag menstruatie krampen ook . Maar ik weet dat dit 2 kanten op kan gaan.  Het is helaas wachten wachten wachten. 
Probeer er misschien met je vriend over te praten ? Mij helpt dit enorm 
Succes ?
 
Terug
Bovenaan