menstruatiekrampen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik ben nieuw hier, dus ik weet niet hoe alles werkt hier.
Maaruh ik heb een vraagje. Wij zijn bijna anderhalf jaar bezig om zwanger te raken, snik, snik. Ik heb sinds een half jaar  gelukkig een redelijke regelmatige cyclus, zo rond de 4 weken. Meestal heb ik een week voordat ik ongi moet worden al last van mijn buik. Nou heb ik afgelopen vrijdag een ovulatietest gedaan en die was super positief, dus vruchtbaar. Nou heb ik sinds maandag menstruatiekrampen, dus dat zou betekenen dat ik volgende week ongi zou moeten worden, maar dan is mijn cyclus dus weer ontregeld, om de 3 weken. Kan je als je vrijdag of zaterdag een eisprong hebt gehad 2 dagen later al menstruatieklachten hebben?

Groetjes

Hoi!!

Beetje moeilijk om te zeggen zulke dingen maar niets in zo
onvoorspelbaar als het menselijk lichaam en dan met name dat van een
vrouw.

Sommige vrouwen hebben echt krampen tijdens hun eisprong, sommige
hebben het daarna... Niet alle krampen die je ervaart hoeven samen te
hangen met een aankomende menstuatie. Wij zijn zelf nog maar net
begonnen. We hebben alwel een dochtertje van 2.5 jaar. Tijdens die
zwangerschap heb ik geen moment buikpijn gehad. Mijn vriendin
daarentegen die tegelijkertijd in verwachting was heeft vanaf dag nr 1
buikpijn gehad. Dus het is moeilijk te zeggen ik hoop dat er meiden
voorbij komen die ervaring hebben met wat jij nu ervaart!

Hou je hoofd cool!! en ik zal voor je duimen

gr linda

Dank je wel voor je reactie,

het lichaam van een vrouw is inderdaar onvoorspelbaar. Ik heb mijn eisprong duidelijk gevoeld vrijdag, had echt verschrikkelijke buikpijn. Vindt het alleen zo raar dat de menstruatiepijn al zo snel na de eisprong kwam, 3 dagen, dat heb ik echt nog nooit gehad. Dat je lichaam dan al weet dat je over 2 weken ongi moet worden. Het maakt je erg onzeker, vooral na anderhalf jaar.
Hopen dat er meiden zijn die mij iets meer kunnen vertellen.

Groetjes.

hey,

ik was op het forum opzoek naar dezelfde vraag. (alleen zijn wij pas begonnen)
vrijdag/zaterdag mijn eisprong gevoeld/gehad en nu ongesteldheidskrampen.
werd er onzeker van.
want als je zo snel al ongi zou worden (ben het nog niet hoor)  is toch ook niet goed??

gr m

Nee, dat is ook niet goed. Ik word er ook erg onzeker van. Ik had altijd een vrij regelmatige cyclus, zo rond de 4 weken en nu ineens na 2 weken al menstruatieklachten. We zijn al anderhalf jaar bezig, beginnen we nu weer helemaal opnieuw, snik snik.
3 dagen na de eisprong kan je lichaam toch nog niet weten dat je ongesteld moet worden. Ik vind het wel erg vreemd, maar ja, je weet het nooit met het menselijk lichaam.

Wel grappig dat we gelijk lopen met eisprong dan.

Groetjes

Terug
Bovenaan