Menstruatiepijn 38+

<p>Hey! </p><p>Ik was even benieuwd of er meer vrouwen rond en na de 38 weken zwangerschap last hadden van lichte menstruatiepijn onderin de buik! ? en of dit toevallig bij jullie wat zei of dat het loos was! Heb al sinds vanmiddag menstruatiepijn, niet regelmatig en niet heftig dus zat zelf ook al te denken aan voorweeen ?! </p><p>Was gewoon even nieuwsgierig, verder niets hoor! Heb er gewoon erg veel zin in! ?</p>

Hoi!
Ohh ja wat spannend ja. Ik dacht ook bij alles, zou dit het nu zijn?
Menstruatie kramp niet echt, waren meer steekjes/steken bij mij wat het indalen was. Bij de eerste 2 cm was het structureel om de 10 minuten en deed het wat zeer. Kon nog een beetje slapen maar niet echt fijn.
Die krampen kunnen heel goed wat voorwerk zijn. Bijna bij iedereen blijft het aanhouden na een douche en moet je ook ineens hollen om op de pot te zitten haha.
Succes met je laatste loodjes.  

Haha ja spannend wel! Ja ik heb gedouchte net en dan gaat het wel maar zodra ik weer op de bank ging zitten was het er ook gelijk weer ? dus heb geen flauw idee! 

Ik ben vandaag 39 weken en had gisterenavond erge buikpijn aan 1 kant. Geen steken en ook geen weeen, daarvoor was het te langdurig. Het zakte niet af en was niet met regelmaat.. Maar even dacht ik ook, zal het? Maar toch niet.. Bij alles wat ik voel, denk ik JA! Maar tot nu toe nog steeds teleurgesteld.. Maar er komt een moment...... ??

Ik ben nu 38 +1 en heb die menstruatie krampen nu al ruim een week.
Kippenvel en koud heb ik sinds gisteren.
Heb ook enorme voor weeën dat ik soms denk hmm is het begonnen maar na paar uur zakt het weer af, ben heel benieuwd wanneer het door gaat zetten kan natuurlijk nog wel paar weekjes duren.

Ik had op den duur ook een hele dag lichte menstruatie-achtige pijn, en dacht ook voorweeën (ik was pas 36 weken). Deed niet echt pijn, maar vond het wel vergelijkbaar met menstruatiekrampen zegmaar. 's Nachts werd het steeds heftiger, en de volgende middag ben ik bevallen ;)

Meen je! Ja ik heb goed geslapen vannacht, vanmorgen leek het even weg te zijn maar is nu weer terug. Het is wel een soort van constant aanwezig dus trekt niet echt weg! Moet vanmiddag naar de verloskundige dus kan het daar nog even vragen ?

Terug
Bovenaan