Menstruatiepijn begin zwangerschap

<p>Goedemorgen,</p><p>Ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben. Alleen heb ik nu ook al een aantal dagen soort van menstruatiepijn. Is dit normaal? Bij ons eerste kindje had ik hier geen last van. <br /><br /></p><p>Ben nu onwijs bang dat het misgaat. Met veel moeite zwanger geworden dus hoop nu echt dat het blijft zitten.</p><p> </p><p>Maar wie had ook menstruatiepijn?</p>

Kan gewoon onschuldig zijn, de baarmoeder die weer op spanning komt en begint te rekken. Zelf had ik hier ook veel last van, met name als ik ontspande, dus als ik rustig zat of in bed lag. Een warme kruik kan helpen, bij mij ging het met een week of 8/9 over. e 

Bedankt dames! 
Waarom ik bang ben dat dit weer misgaat is eigenlijk omdat ik in het verleden ook zo buikpijn had en toen kreeg ik rond de 6 weken een miskraam. Nu denk ik daar dus de hele tijd aan. Maar merk vandaag dat de buikpijn al een stuk minder is, ga maar proberen te genieten van dit moois ondanks alle kwaaltjes.

Hoi,
Ik had mega krampen toen ik eigenlijk ongesteld had 'moeten' worden.
Soms zo erg dat ik niks kon doen. Heeft tot week 18 ongeveer geduurd.
Fijne zwangerschap!

Hey ,, 
ik ben nu een 4 a 5 weken zwanger en heb ook veel menstruatiepijn , soms is het hevig en soms draaglijk... dit gaat na een paar minuten wel altijd weg. Maar het is bij mij toch ook angstig. 
ben zwanger van mijn eerste dus ik weet Totaal niet wat wel en niet normaal is. 

Terug
Bovenaan