Menstruatiepijn en bijna 10 weken zwanger

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb een vraagje, sinds vanmorgen heb ik last van menstruatiekrampen onder in mijn buik net boven mijn schaambot.</p><p>Maak me best wel zorgen, iemand die dit bekend voor komt?</p><p>Groetjes Mariska</p>

Dit had ik ook in het begin! Daarom ook veel later pas een zwangerschapstest gedaan haha. Het heeft met de groei te maken! Is een heel onzeker gevoel, maar sommige mensen hebben daar last van ;)
Een warme kruik helpt wel een beetje! Het gaat vamzel weer over!

Ik had dat ook in het begin. Ben nu 19 weken zwanger en zit weer met een kruik op mn buik. Soms maakt je baarmoeder een groeispurt en trekt ie "zachtjes" aan je banden wat een menstruatiepijn achtig gevoel geeft. Heel normaal maar niet fijn. 

Ik heb het ook. Zijn een soort steekjes, meestal zeurderig en niet pijnlijk. Maar soms wel ff een steekje dat ik echt ff denk auwwww. Over 1,5 weer een echo, hoop dat dit een goed teken is. Eerste echo liet alleen heel duidelijk een vruchtzakje zien zonder inhoud 

Ik heb het ook nog steeds met vlagen, meestal 1/2 dagen.  Nu 23 weken en toevallig dit weekend ook weer. Ik hou er dan een kruik tegen, verlicht wel een beetje.    Zodra het erger wordt incombi met bloedverlies even bellen, en sowieso bij twijfel altijd doen.   Bij ons zeggen ze liever 1 x te veel dan te laat. 

Terug
Bovenaan