Menstruatiepijn maar geen menstruatie

<p>Hoi allemaal,</p><p>ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen of iniedergeval van mijn onzekerheid af kunnen helpen... </p><p>afgelopen juli kwam ik erachter dat ik zwanger was, dit is helaas een ma geworden.. nu proberen mijn vriend en ik opnieuw zwanger te worden.. </p><p>afgelopen maandag verwachtte ik mijn menstruatie maar dit zet niet door. Ik heb al ruim 2 weken erg last van menstruatiepijn en het gevoel dat het begonnen is maar als ik dan naar het toilet ga is er niets. Dinsdag had ik wat roze afscheiding bij het afvegen maar dat heb ik daarna ook niet meer gehad.. bij mn eerste zwangerschap had ik ook zo’n last van menstruatiepijn (wat dus geen menstruatie werd).. ik heb vanmorgen getest maar kreeg maar 1 streepje.. kan het zijn dat ik toch zwanger ben? </p><p>Liefs</p>

Hoi Hoi,
Het kan natuurlijk zijn dat je nog iets te vroeg getest hebt. Die roze afscheiding zou namelijk de innesteling kunnen zijn. Allebei de keren dat ik zwanger bleek, had ik ook al een tijdje last van menstruatie gevoelens die niet doorzetten. Dus wellicht bij jou ook? Misschien van het weekend nog een keer een test proberen?
Succes!

Hi,
ik heb ongeveer beetje het zelfde had afgelopen vrijdag eigenlijk mijn nod. Paar dagen voor mijn nod last van puistjes(wat ik altijd krijg als in ongesteld moet worden), en vanaf woensdag last van menstruatie krampen, maar hier ook nog steeds niks en de krampen zijn ook nog aanwezig. Iedere keer heb ik het idee dat ik wat voel en dan op het toilet inderdaad niks.. zaterdag toch maar een test gedaan maar deze was negatief.. weet ook niet zo goed wat ik hier mee moet.. 

Hier een gelijkaardig verhaal. Ik heb twee dagen geleden mijn NOD gehad. Wel al een paar dagen menstruatiekrampen maar de rest blijft uit. Test negatief. Gezien ik voor de rest geen klachten heb vermoed ik een langere cyclus. Ik wacht nog een aantal dagen af voor een tweede test maar heb mezelf voorgenomen om niet te hoopvol te zijn om de teleurstelling te beperken ?
Veel geluk!

Nou, afgelopen vrijdag is dan toch mn menstruatie begonnen.. dinsdag gestopt, vandaag verloor ik ineens weer wat bloed. Heb ik normaal ook geen last van.. toch even gaan googlen wat dit kon zijn en dan lees je toch vaak iets over een zwangerschap. Ongeduldig als ik ben heb ik vanavond getest en kreeg 2 streepjes,  was natuurlijk al weer door het dolle heen maar vroeg me hierna wel direct af of het dan geen kwaad kan dat ik wel gebloed heb de afgelopen dagen... morgenochtend voor de zekerheid nog maar een testje doen en mocht die positief zijn bel ik maar even naar de vk, misschien kan zij me dan wat geruststellen

Terug
Bovenaan