Menstruatiepijn na TP maar toch positieve thuistest (ICSI)

<p>Hallo dames,</p><p>Ik ben mezelf helemaal aan het gek maken dus ik hoop dat ik het hiermee nog even volhoud tot in mag testen in het ziekenhuis.</p><p>Ik volg een ICSI traject, dit is mijn 3e keer en 4e terugplaatsing. Bij alle keren had ik bij de tweede week menstruatiepijn en een negatieve thuistest en ook in het ziekenhuis. Ik heb dit keer vanaf dag 7 getest en het is positief, dat geeft mij super veel hoop ! Ik heb al drie testen gedaan (ik kan het niet geloven haha) en elke dag word het streepje donkerder. Ik heb nu alleen veel heftige menstruatiepijn en ben toch bang..</p><p>Ik weet dat ieders lichaam anders werkt, maar zijn er vrouwen die het zelfde als mij hebben meegemaakt en toch een goed resultaat hebben gekregen uiteindelijk?</p><p>ik ben erg benieuwd :)</p>

Hejj
Ik heb niet het traject door lopen wat jij hebt doorlopen, maar op het moment dat ik voor het eerst ging testen had ik een heel vaag 2e streepje en continu menstruatie kramp. Ik dacht ja hoor ik word ongesteld, om een lang verhaal kort te maken ik ben nu 8 weken zwanger! 
Dus toch echt een voorzichtige gefeliciteerd!

Ik heb geen traject doorgelopen, maar toen ik zwanger was van mijn eerste zat ik huilend op de bank van de buikpijn, dit voelde ook als heftige menstruatie pijn. Toch goed gegaan..

Ook ik heb geen traject doorlopen maar ik had al een week voor mijn NOD krampen in me buik.. indd alsof ik ongesteld moest worden.. bij mij kon dat toch echt niet.. zou dan een week te vroeg zijn.. was 13 juni en 16 juni getest en positief.. afgelopen donderdag was dus pas mijn NOD en nog steeds positief.. ik heb zo nu en dan ook krampjes en die horen er allemaal bij.. is ook niet zo gek met wat er in je baarmoeder gebeurt..
ik snap dat je bang bent en al helemaal als je behandelingen nodig hebt! Ook ik ben nog steeds zo nu en dan bang.. bang dat het toch nog misgaat.. maar probeer niet op angst te leven.. gaat het mis dan is dat moeder natuur en hebben wij er zelf geen invloed op.
succes en ook van mij al voorzichtig gefeliciteerd ❤️

Aawh super fijn om te lezen dat dit dus ook een goed teken kan zijn, dat steld me echt gerust dankjewel voor het reageren !
En voor jullie ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap geniet ervan :) !
Als ik de eerste weken heb gehad zal ik eindelijk ook in rust kunnen genieten en zal proberen niet in angst meer te leven Sanne ik doe mijn best hihi

Terug
Bovenaan