Menstruatiepijn voor NOD maar toch zwanger?

<p>Inmiddels al een jaar bezig met onze kinderwens. Laatste tijd heb ik zo’n 6 dagen voor NOD al menstruatiepijn in onderbuik en rug en weet ik alweer dat het niet raak is. Zo’n rotweek altijd! Deze maand 17 mei positieve ovulatietest en al vanaf 24 mei vervelende menstruatiepijn in buik, rug en chagrijnig. 31 mei is pas mijn NOD dus klachten begonnen nu al 8 dagen!! daarvoor. Ik word er echt moedeloos van… Zijn er dames die ook voor NOD vaak al deze klachten hebben maar dit ook hadden toen ze zwanger bleken te zijn? Of zijn deze klachten tijdens het wachten op NOD altijd een teken dat de menstruatie eraan komt…? Ik ben een beetje opzoek naar succesverhalen die mij een beetje hoop geven op het wachtbankje ? liefs</p>
 
Ik voelde me bij beide zwangerschappen echt niet anders dan normaal. Zere borsten, krampjes, afscheiding... Het was precies als elke keer dat ik ongesteld werd. Enige teken was dat ik niet ongesteld werd. Ik had bij de tweede wel vlak na de positieve test bruine afscheiding drie dagen lang. Maar dat bleek dus van de innesteling te zijn. Ik werd pas bij weel 6/7 misselijk en dat mn darmen op gingen spelen. 
 
Terug
Bovenaan