Menstruatiepijn week na ovu

<p>Hey ik heb een vraagje aan alle vrouwen die ervaring hebben met een zwangerschap, lees al veel op internet maar wordt toch een beetje gek van alle gevoelens die ik nu heb.</p><p>Ik heb een week geleden op vrijdag een positieve ovulatietest gehad dus verwacht dat zaterdag mijn ovulatie is geweest. We hebben die woendag voor de test geklust en op de vrijdag van de test ook nog. Nu is het een week later en heb serieus last van menstruatie achtige pijn. Deze middag op het werk kon ik bijna niet meer lopen van de krampen, ondertussen is het gelukkig wel weggetrokken en voel ik alleen nog een lichte druk onder in mijn buik. Ik denk zelf dat het te vroeg is voor mijn menstruatie maar ik durf niet te hopen op innestelingspijn omdat ik bang ben teleurgesteld te worden.</p><p>We zitten nu in ronde 3 en de laatste 2 keer viel het zo tegen om weer ongesteld te worden, ik weet dat ik nog geen klagen heb omdat we nog niet zo lang bezig zijn maar toch, als je er eenmaal voor kiest om het te proberen kan het niet snel genoeg gebeuren.</p><p>Zijn er nog mensen met dezelfde 'verschijnselen', en wat heeft dit voor jullie betekend?</p><p>Ik ga proberen mezelf in te houden om een test uit te voeren. Ik wil woensdag gaan testen, dan zou mijn NOD zijn...</p>

Ik heb de innesteling beide keren inderdaad ook gevoeld met een kort tijd (uurtje oid) met gevoel van kramp/steken. Het blijft heel lastig er iets over te zeggen natuurlijk, want voor t zelfde geldt zijn het je darmen ofzo, maar het kan dus wel. Succes met het afwachten komende dagen, als je iets graag wil is elke maand te lang. Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

Ik heb dit ook ervaren bij mijn zwangerschappen, niet zo heftig misschien, maar mijn menstruatie is ook nooit super heftig geweest ofzo. En ik heb ook niet zo veel gevoeld van het bewegen van mijn zoontje, misschien gewoon een vrij ongevoelige baarmoeder? Als dat een ding is?
Ik heb echter ook best vaak dergelijke pijnen gehad als gevolg van cystes die groeiden. Die waren in mijn ervaring heftiger, en toen hoopte ik ook zwanger te zijn, maar bleek achteraf dus dat mijn ei niet eens echt gesprongen was maar doorgegroeid. Gelukkig is dat zeldzaam, maar het is maar een illustratie van dat dat soort krampen niet per se een goed teken zijn. 

Onze NOD is dezelfde dag ? ik heb ze niet gevoeld qua steken ofzo, maar me temp dipte wel en ik had licht rose bij afvegen. Dit had ik vandaag ook weer dus ben ook wel benieuwd of dit dan innesteling ia geweest

Ooh spannend! Ik hoop dat je over een paar dagen een positieve test in je handen hebt! Ik voel momenteel niets meer dus weet nier zo goed wat het nu is geweest. We zullen het maar afwachten en er niet teveel van hopen.

Hou me op de hoogte ik ben benieuwd?

Hey Elisabeth! Leuk om zo mee te lezen (net aangemeld hier op het forum). Ik heb zaterdag (14-11) een positieve ovulatie test gehad en gisteren, precies een week later ook steken in mijn buik en zeurderige kramp, tot in het schaambot. Eerste keer proberen deze maand voor ons en maak mezelf nu al dol. Mijn hoofd is zwanger, maar of ik positief ga testen? Spannend! Wanneer ga je testen?

Terug
Bovenaan