Menstruatiepijn??

Hallo dames,

Ik heb sinds vandaag, de hele dag al last van een zeurderige menstruatiepijn. Vorige week op controle geweest bij de vk. De beeb is al aan het indalen. Zou het hiermee te maken hebben? Of is het iets anders?

Ik heb al een dochter van 2, maar kan met niet herinneren dat ik er bij haar zo veel last van had.
Is dit bij iemand herkenbaar?

O ja, ben vandaag 35,2 weken.
groetjes bloom1980

Hi,

Het enige wat ik bij jouw verhaal herken, is dat ik me ook niet meer kan herinneren waar ik allemaal last van had bij de eerste. Ik heb, naar mijn idee, nu veel meer "kwaaltjes".

Ik heb wel vaker gelezen dat het met het indalen te maken zou kunnen hebben. Ik had laatst ook dat soort pijn en de vk zei tijdens het bezoek dat de baby al in daalde. Bij mijn bezoek aan de gyn 3 weken later, bleek er van indaling niks waar te zijn (pijn was ook weg).

Ik hoor ook wel vaker dat "kwaaltjes" bij de eerste minder erg of aanwezig zijn dan bij de tweede.

Is wel niet helemaal een antwoord op jouw vraag....

Gr. Tamara.

Hai,

Ik hoorde gister van mijn vk dat voorweeen zo kunnen voelen maar dat het niet gelijk hoeft te betekenen dat je begint met de bevalling. Morgen kan alles weer over zijn.
Ik zou als het lang pijn blijft doen even je vk bellen.
Succes x Suus

Bedankt voor de reacties. Het is inmiddels weer afgezakt, dus ik denk dat het ook voorweeen of indalingsweeen zijn geweest.

@tamara, heel herkenbaar wat jij schrijft. voor mijn gevoel had ik bij de eerste nergens last van en nu....het een na het ander.

@ Tamara
Mijn verloskundige zei "je hebt bij de tweede zwangerschap alles erger, meer buikpijn meer kwaaltjes etc. maar de bevalling is meestal makkelijker"
Ben benieuwd of ze gelijk heeft!! (hoop het)

Terug
Bovenaan