Menstruatiepijn

Hee meiden,

Ik heb sindskort soort menstruatiepijn ben nu 32 + 4 kunnen dit voorweeen zijn of indalingsweeen.. ?
Vannacht werd ik zelf wakker door de pijn, en daarna kreeg ik maagzuur en werd ik erg misselijk herkend iemand dit ?

Groet Meisje1990
 
Hiervoor moet je meteen bellen naar je vk, ook 's nachts :) Ik heb er ook wel eens last van, je moet goed opletten dat er geen regelmaat in zit en je geen bloed of vruchtwater verlies hebt.
Ik hoop dat je vk je gerust kan stellen en kan helpen :)

Liefs
 
Net VK aan de telefoon gehad ze dacht zelf aan blaasonsteking, als de pijnen aanhouden en 6 keer in het uur zijn moet ik terug bellen.. Dat zouden wel weeen kunnen zijn.
Morgen dus even langs ziekenhuis om te testen, want wil niet dat me mannetjuh wat overkomt.
VK zei het kan ook eventueel de ruimte zijn en dat de baarmoedermond beetje geirriteerd daar door is..

Groetjes Meisje1990
 
Heb jij het ook vooral 's avonds en 's nachts of ook overdag zo veel? Bij mij is het steeds weer geen blaasontsteking, maar goed ik ben dan ook misschien een beetje een geval apart :p

Ik hoop dat de CTG (neem aan dat ze dat gaan doen in het ziekenhuis) goed is en dat je nog geen weeën hebt.
We horen het wel neem ik aan :)

Liefs
 
Nou mag aan een antibioticakuur van 7 dagen, heb een blaasonsteking..
Waar ik misschien al een tijdje mee rond zou hebben kunnen gelopen, omdat ik de pijn al langer had.. Na die week moet ik me urine opnieuw laten testen
De dokter vertelde me ook dat je verschil bijna niet meer voelt tussen schopjes in je blaas en blaasonsteking, ik voel namelijk nu nog steeds niet dat er een heb..
Gelukkig beweegt me kleine knul wel lekker de hele dag..
En daarbij heeft opa ook weer wat voor hem gekocht dus dat is helemaal feest.!

Groetjes Meisje1990
 
Terug
Bovenaan