Menstruatiepijn??

Haai allemaal

Ik ben nu 6 week en voel ineens menstruatiepijn, rare pijn in m'n onderbuik. De eerste weken had ik dat ook maar toen moest ik ongesteld worden en dat bleef uit. Herkennen jullie dit??
Nog een onzeker iemand;)

Dit is mijn vijfde zwangerschap en ik heb bij alle zwangerschappen dit gevoel gehad. Alsof ik elk moment ongesteld kon worden. Het geeft je een beetje een onzeker gevoel, maar het is herkenbaar voor mij, zelfs nu bij de vijfde keer....
Zolang je geen bloed verliest.....
Ga maar gewoon lekker genieten!

Heb ik ook. Niet altijd maar bv juist vandaag nu alle andere kwalen verdwenen zijn.
Maar dit kan ik me idd van voorgaande zwangerschappen wel herinneren en hoort er volgens mij gewoon bij.

Vervelend hè, die onzekerheid!

Ik had dat in het begin ook inderdaad, en nu met vlagen. Volgens mij hoort het er gewoon bij maar ik heb verder geen ervaring, is voor mij ook de eerste keer. X

Ben nu ook 6 week zwanger en heb ook kramp gehad en blijkt normaalte zijn .
Ik heb er een bloeding bij en dat is nu bijna over en had het 3 dagen en ze zeggen in het ziekenhuis dat het een innesteling geweest kan zijn en of een adertje geknapt en nu wachten op de eerst echo
11 april is dat en dan zien we of alles oke is het ziekenhuis vond niet nodig om eerder te bekijken en dit duit niet op een miskraam ,afwachten nu en deze 2 week lijken wel maanden .
Sterkte en hopen dat we allemaal een gezond kindje kunnen verwachten in november .
Liefs Wendy

Terug
Bovenaan