Menstruaties na miskraam

<p>Hi, </p><p>Begin november heb ik een miskraam gehad met 8 weken. <br />Ik werd daarna erg laat weer ongesteld (49 dagen later) en dit stelde heel erg weinig voor. <br />Nu de tweede keer duurt mijn menstruatie super lang. Zit op dag 12 en nog steeds (bruin) bloedverlies. Is dit normaal? Voor m’n gevoel is november al weer n lange tijd geleden en had niet verwacht dat het zo’n lange nasleep zou hebben.. </p><p>Ook vroeg ik me af of je je eisprong al kunt hebben als je nog steeds wat verliest...</p>

Wat vervelend voor je! 

Ik zou of het normaal is even vragen aan je verloskundige, die weten dit soort dingen toch het beste. Bij mij is mijn cyclus ook erg van slag sinds de miskraam eind november, zo balen. Je wil gewoon weer verder he? 

Mijn eerste eisprong na de mk was tijdens het bloedverlies, dus ja, dat kan zeker. Werk je met ovutests? 

Inmiddels ben ik al even bij de dokter geweest. Zij kon zich wel voorstellen dat het lichaam nog wat ontregeld is, maar ik verlies op dit moment nog steeds bruin bloed en het lijkt ook zeker nog niet minder te worden. 

Volgende week word er een uitstrijkje gemaakt (bevolkingsonderzoek) en als ik dan nog steeds klachten heb kan ik ook nog ns voor een inwendige echo komen, maar tot die tijd hoop ik op vergelijkbare ervaringen, want ik maak me super veel zorgen. 

Wie van jullie heeft ook een heftige (tweede) menstruatie gehad na de miskraam, met veel bruin bloedverlies? 

Terug
Bovenaan