menstruatiestoornis

Ik heb even een vraagje en hoop dat iemand die wil beantwoorden. Vooraleer ik de pil begon te gebruiken had ik altijd heel stipt mijn regels. Nu verlies ik eerst een klein beetje op dag 1, op dag soms ook nog wat, op dag 3 niets, 4 ook niet en dan dag 5 iets meer en dan komt het op gang (vanaf dag 6, maar dan ook maar 3 dagan ofzo). Maar nooit meer zoveel bloedverlies als vroeger.
Ik ben sinds oktober 2003 met de nuva- ring gestopt. Heb deze ongeveer 9 maand gebruikt. Daarvoor een 5- tal jaar de pil (eerst femodene, dan harmonet en dan mycrogenon).
Weet iemand hoe het komt dat dit zo is + welke dag neem ik nu als de eerste van een cyclus?

Ik zou heel blij zijn moest er iemand mij wat raad willen geven.

Mercikes,
Erika
 
Hai Erika,

Ik heb hetzelfde probleem.Heb 10 jaar Microgynon geslikt, en ben nu 3 maanden gestopt.De 1e x ongesteld ging prima, maar nu ook heel weinig bloedverlies, en als je denkt dat het over is, begint het plots toch weer te bloeden. Een vriendin van mij heeft dit ook gehad. Zij is 8 maanden 'bezig'geweest en dus ook weinig bloedverlies na het stoppen met de pil, en zij is van de week bevallen van een zoontje. Het lan er dus gewoon bijhoren??!!
 
Terug
Bovenaan