Menstuatie na gestopt met pil

<p>Hoi hoi, </p><p>Vraag me af of dit zo hoort? </p><p>28-9 de laatste pil gehad. 2-10 t/m 6-10 ontrekkings bloeding. 15 16 en 17 oktober had ik lichte bruine afscheiding in de ochtend met afvegen.  27-10 ongesteld geworden ( denk ik)  eerste 2 dagen lichte bruine afscheiding de 2 dagen erna helder rood en nu weer 2 dagen licht bruine afscheiding.</p><p>Is dit normaal en hoort dit bij het ontpillen? </p><p>Groetjesss</p>

Zeker vlak na het stoppen is eigenlijk bijna alles wel normaal te noemen. Je lichaam moet (vaak na lange tijd pil) ineens weer alles zelf in gang zetten en regelen. Ga er maar van uit dat je de komende tijd alles kunt verwachten. Wel fijn om de duur van je cyclus alvast een beetje bij te gaan houden. Wie weet kun je al sneller dan je denkt een ritme ontdekken!

@klijn 
Dankje voor je reactie 
Hopelijk is mijn cyclus weer meteen regelmatig ?. vond al dat ik "gelukkig" weer snel ongesteld ben geworden, had namelijk gelezen dat het wel tot een jaar kan duren haha 

Ik ben 30/9 gestopt met de pil, had afgelopen donderdag ongesteld moeten worden. Toch voor de zekerheid vannochtend een test gedaan, maar die was negatief. Maar gewoon wachten op de ongesteldheid dus! 

NoorSw  
Aah dat is echt zenuwslopend, hopelijk heb ook jij weer snel je normalen cyclus terug. En dat we vlug een positieve test in onze handen mogen hebben :) 

Jacw; ik ben net ongesteld geworden. Zat op dag 37 van mn cyclus. Heb gewoon gehuild, zo blij dat het allemaal werkt haha. Wij doen het op dit moment nog veilig, willen ergens volgend voorjaar ervoor gaan. 

Bij jou al iets?

Ik heb sinds ik met de pil gestopt ben (april) ook indd dagen gehad met alleen bruin bij het afvegen en soms maar 2 dagen helder bloed.
Van 34 dagen, naar 21 dagen, toen 49 en 86 dagen...Nu hopelijk eerder richting de 40 dagen dab weer 80 dagen.. 
Helaas dus nog geen regelmatige cyclus,  maar dacht reageer toch even zodat je weet dat het er gewoon bij kan horen!

Zit nu weer op dag 16 van mijn cyclus.  Verwacht dat ik ongeveer tussen de 21e en de 26e ongesteld wordt ( of niet ?), afwachten weer dus. 

Terug
Bovenaan