Mentruatie's gehad maar toch zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hee meiden,

Ik heb al 2 maanden het gevoel dat ik zwanger ben.. Na en tijdens mijn ongesteldheid houden de klachten aan (terwijl je dan toch echt weet dat je weer in de maling ben genomen)

Nou maakte ik me er eerst niet zo druk om maar ik merk nu dat ik ook geen cervixslijm heb of geen ovulatie voel.

Ik heb vlak voor mijn menstruatie nog getest en deze was  negatief. Maar als je ongesteld wordt tijdens je zwangerschap. Is   er dan niet veel te weinig HCG in je lichaam?

Had trouwens zeer regelmatige cyclus, 33,34,32 maar nu de laatste 2 maanden ineens 56 en 38.

Weet iemand hoe ik hier nu duidelijkheid over kan krijgen. Mijn huisarts gelooft niet dat je nog ongesteld kan worden als je zwanger bent. Us hij wil niets doen. Maar het kan zeker. 2 vriendinnen van mij tot iets over de helft van hun zwangerschap.

HELP, of ik maak me gek.. of ik bent toch echt zwanger.. WIl nou van dat gevoel af of meer weten.. WIe kan me helpen?

xxx   Mamoetje

Hai!!

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik hoor wel vaker dat dat gewoon kan.
En dat je opeens zo onregelmatig bent is ook wel vreemd.

Jammer dat de test niet positief aangeeft. Misschien kan je met de huisarts overleggen dat je het vreemd vind dat het ineens zo ontregeld is (of ben je aan het ontpillen?) En dat je graag wilt weten hoe dat komt! Denk dat met een echo alles zo bekeken is, maar zie die maar eens te krijgen. Hè lastig zeg, ik weet ook niet wat je verder nog kan doen.
Wat voor klachten heb je?! Echte zwangerschapsklachten?

Groetjes
Druifje

Tja alles kan natuurlijk!
Wat je kan doen is eventueel een verloskundige bellen en je verhaal daar voorleggen.
Mijn verhaal..
Ik was voor ik begon met de pil altijd precies 28 dagen.
Toen ik stopte ook 2 maanden 28 dagen.. ik dacht zo mooi... gelijk alles goed op gang.
3de maand ineens drie dagen overtijd.. 4de maand.. vier dagen overtijd.
vijfde maand.. ZWANGER.. en nu heb ik een mooie gezonde zoon van 15 maanden.
Ik heb in alle maanden veeel klachtjes gehad.. Maar juist in de maand dat ik zwanger was. Dacht ik dat ik ongi ging worden.

Veel geluk, Liefs Jazzie

Hi Mamoetje, misschien idd eens een vk bellen en overleggen als je eigen ha geen gehoor geeft. En vervangend ha als je ha met vakantie is? Wil die niks doen? Tja lastig hoor. Je hoord he idd meer dat het kan voorkomen. En omdat jou ha daar niet in geloofd hoef jij toch niet in die onzekerheid te zitten. Tuurlijk kun je elke ronde heelll veelll kwaaltjes hebben en dat het ineens toch niet gelukt eens op het laatst, maar wel apart dat het aan blijft houden. Ik weet verder ook niet wat je kunt proberen. Geen idee of je dan ook minder hormonen in je urine hebt en dus niet positief kan testen maar wel zwanger bent. Bloedtest wijst dat niks uit dan? Maar ja daar wil ha zeker ook niet aan mee werken, pff lastig. Welke dag van je cyclus zit je nu? Duim voor je!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan