Merijntje, Floor, Mick enz.

Hee meiden!
Bedankt voor jullie reacties op mijn HSG vraagje. Ik ben er een stuk geruster onder. Ik kan op zich best wel wat pijn verdragen dus ik denk dat ik dit ook wel red. Ik was al van plan om van te voren 2 ibuprofens te nemen zodat het allemaal wat minder pijnlijk is.
Morgen vier ik vanwege mijn 30ste verjaardag met een vriend een groot feest en nu mag mijn mannetje niet lekker zijn biertje drinken omdat we 7 mei weer een test in het ziekenhuis hebben. Ik vind het echt niet leuk voor hem want we werken al maanden naar deze party toe. Niet dat hij perse moet drinken maar het is op zo'n avond toch wel gezellig! Nou jaaaa er zijn ergere dingen in de wereld toch?!

Hebben jullie allemaal een leuke koninginnedag gehad?? Ik ben met een vriendin naar Utrecht geweest. Daarna nog op een terras gezeten met vrienden en ergens op een barbeque bij mensen thuis terechtgekomen. Erg gezellig in ieder geval.

Liefs Inge

Hai Inge

ik zie dat mijn naam er niet meer bij staat, hoewel ik zwanger ben zal ik altijd komen kijken hier, hoe het met je gaat! dus ik ben je heus niet vergeten.alvast gefeliciteerd met je verjaardag ik hoop dat je een leuke party krijgt en volop kan genieten!
en ooit zal jullie het ook lukken.
ik dacht altijd dat ik nooit kinderen zou krijgen maar de afgelopen maand hebben we maar 2 a 3 keer geklust en je ziet het, was raak. maar alles is zooo pril ik kan nog steeds niet geloven en ik voel helemaal niets behalve men borsten dan.iedereen zegt dat het nog kan komen nou jah we zien het wel toch!

ik zal hier altijd een komen kijken hoe het met je gaat oke !!!

heel veel liefs seda

Hai Inge,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een fijne party hebt vandaag! Ik hoop inderdaad dat ik je een beetje gerustgesteld hebt met antwoord op je HSG vraag. En je ziet het, ik ben in de maand dat ik de HSG heb gehad zwanger geraakt! Terwijl er geen afwijkingen/verstoppingen bij mijn HSG te vinden waren! Ik kan het nog niet geloven hoor, het is ook nog heel pril (donderdag positieve test), maar wellicht dat het bij jou ook zo verloopt. De gynaecoloog raadde me aan om het juist deze maand frequent te doen rondom mijn eisprong en zie hier het resultaat! Ik gebruikte ook ovulatietesten en dat bevalt prima. Je weet dat altijd of je goed zit zullen we maar zeggen. Ik wens je heel veel
succes, ik zal af en toe komen kijken hoe het met je gaat, en wellicht spreken we elkaar ook snel op het andere forum (zit nu bij het januariforum)!!

liefs
Merijntje

He Inge,

Ik wil je van harte feliciteren met je 30 ste verjaardag!!!!! Hoop dat je een te gek feest hebt gehad, en dat je vriendje toch zonder drank maar met frisdrank genoten heeft hahahaha balen he dat hij zich daar aan moest houden vanwege de test op 7 mei, kan me goed voorstellen dat hij dat niet leuk vindt.
Wat je er niet allemaal voor over moet hebben.

Ik kom net terug van een lang weekend samen met mijn dochtertje bij mijn ouders, we hebben het er heerlijk gehad. Super gezellige koninginnedag, en de kleine meid heeft echt genoten, want wat hadden we lekker weer he.

Tot snel weer,

Liefs, Mick

Terug
Bovenaan