Merk A positief, merk B negatief???

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Ik ben helemaal confused! Inmiddels 1,5 weken over tijd, en omdat ik heeeeeeeel graag zwanger wil worden meteen een heleboel testen gedaan. Vorige week getest en toen kwam er bij Clear blue en een paar huismerk-testen uit dat ik inderdaad zwanger ben. Maar de Predictortest zei van niet. Vandaag dus weer getest. Clear blue zegt weer duidelijk JA! Maar Predictor zegt nog steeds nee. Ik snap er helemaal niks meer van! Voel wel wat symptomen (honger, rommelige darmen) maar voel bv. helemaal geen verandering aan mijn borsten ofzo... Heeft iemand een verklaring, of ervaring met dit fenomeen???
Greetz, Stasha.

hoi ik zou naar mijn huisarts gaan en vragen om een bloedtest dan heb je zekerheid
groetjes en stiekum toch gefeliciteerd

Hoi,

Ik heb dus precies hetzelfde maar nu schijnt predictor erom bekend te staan dat ze bij sommige pas later positief testen! Naar de huisarts gaan lijkt me inderdaad het beste al moet ik zelf ook nog gaan maar ben veel misselijk en erg moe en zo kan ik nog wel ff doorgaan! Ik hoop voor je dat alles goed gaat/komt!

Groetjes Pien

POsitief is positief hoor: niet alle testen zijn even gevoelig, dus je bent gewoon zwanger. Dat predictor zegt van niet, komt gewoon omdat die minder gevoelig is...
Ik heb zelf pas met 2,5 overtijd positief getest, zelfs bij de huisarts testte ik met 2 week 1 dag nog negatief. De assistente zei toen: Ja, dan zal het wel niet zo zijn... Wel dus...
Ben nu 9 weken zwanger, ondanks allerlei negatieve testen... Er hoeft er echt maar eentje positief te zijn hoor!

Wat wel in me opkomt als je zoveel testen tegelijk gaat doen: hoe wil je jezelf gek maken? Hou het gewoon bij een: als ze niet betrouwbaar zouden zijn, zouden ze niet verkocht mogen worden... (alhoewel ik er wel over denk om ze aan te schrijven, m.b.t. gevoeligheid, :)

Daranaast: je hoeft niet allerlei symptomen te hebben, zeker als je HCG blijkbaar wel vrij laag is, (anders waren alle testen wel positief geweest), zal dat wel meewerken aan je gewoon normaal en fit voelen. I heb ook nergens last van...

hoi hoi

ik heb bij mijn eerste zwangerschap hetzelfde gehad clearbleu gaf ja en en de predictor testen nee maar ik was toch zwanger!

liefs silke

Terug
Bovenaan