merk flesjes.

Hoi allemaal.

Ik zag van de week dat de difrax spullen bij de kruitvat in de aanbieding waren, dus ik dacht ha handig dan koop ik vast de flesjes.
Wat ik niet wist was dat elk merk flesje ook zo zijn eigen merk speen erop moet hebben. (first time mom)

Welk merk gebruiken jullie en wat kan ik beter wel/niet doen?

Groetjes Minke (25+2)

Wij hebben zo'n startpakket van avent gekocht, zat een magnetronsteralisator bij. Mijn man had deze flesjes ook bij zijn eerste zoontje en vond ze erg plezierig en ook mijn vriendin en zusje bevielen ze erg goed, maar goed k lees ook wel dat sommige kids ze niet willen, welja we zien wel...

Mijn zusje raadde me aan geen fopspenen van avent te kiezen, daar zat er ook een van bij in dat pakket. Zij zei dat ze in verhouding erg duur zijn en  lang niet overal te koop zijn. Hun dochter is een echt speentjeskind en zij raadde aan om een merkt te kiezen die gewoon bij de supermarkt te koop is, (diffrax?)erg handig als je onverhoopt zonder zit en ff snel een nieuwe moet halen...

tja, ik neem em maar mee de tip...

lfs Mick

Wij gebruiken de difrax fles het meeste. en af en toe een eigen merk fles.
Ik heb alle soorten en maten flessen omdat Joris een flesweigeraar was. Mijn tip koop niet teveel van 1 merk, als je kindje die speen niet 'moet' zit je er mooi mee.

Groetjes Annemiek

Hoi,

Ik heb altijd de flessen van Difrax gebruikt en ben er erg over te spreken!
Mocht ik straks toch weer de fles gaan geven dan wordt het dus weer gewoon Difrax..

De meest gebruikte flessen zijn toch wel die van Difrax en Avent. De mensen die de Avent-flessen gebruiken zijn mééstal mama's die borstvoeding gaan geven of hebben gegeven. Dit omdat ze op het daarbij horende kolfapparaat passen. Dus gemakkelijk!

Maar met Difrax is zeer zeker niks mis, dus lekker kopen!

Esmé mv Kay en ???
(25.1 wk zwanger)

Hoi,

Hier een zeer tevreden Avent-fles moeder.

Heb nooit borstvoeding gegeven maar gelijk de flesjes van Avent gebruikt.

Nu met mijn derde kindje in aantocht heb ik ze weer gekocht.

Succes met je keuze.

Groetjes Sandra (27 weken + 1 dag).

Ik ben ook tevreden over Avent. Ik heb ze gekocht bij mijn eerste en gebruik ze nu nog voor het avondflesje van mijn zoon. Onze derde krijgt er ook gewoon weer uit. De flessen heb ik nog, is niets mis mee. Alleen de spenen even checken en kijken of er nieuwe moeten komen.

Ook ik vind de Avent flessen super. Ik heb ze in twee maten. Ze kunnen ook gewoon in de diepvries om moedermelk in te vriezen (Ik heb een medela kolf maar giet het gewoon over) en ook in een flessenwarmer of magnetron. Speentjes zijn er in diverse maten heel gemakkelijk overal bij te krijgen en ze zijn ook handig schoon te maken (lekker breed).

Succes met je keuze!
Liefs, Marcia mv Puck en 25w6d zwanger

Terug
Bovenaan